شماره تلفن ستارگان سریال بازی تاج و تخت توسط هکرها فاش شد

سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هک شدن HBO باعث شد علاوه بر فاش شدن فیلم‌نامه چند قسمت از سریال بازی تاج و تخت، شماره‌ی موبایل و ایمیل بازیگران این مجموعه‌ی تلویزیونی هم فاش شود.
تبلیغات

هک شدن HBO عواقب سنگینی برای این کمپانی آمریکایی در پی داشته است. پس از انتشار فیلم‌نامه‌ی مربوط به قسمت‌های آتی سریال بازی تاج و تخت، حال شاهد فاش شدن اطلاعات شخصی بازیگران این سریال نظیر شماره‌ی موبایل و همچنین آدرس ایمیل هستیم. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، هکرها با نفوذ در سرورهای HBO اقدام به سرقت بیش از ۱.۵ ترابایت اطلاعات کرده‌اند که شامل فیلم‌نامه‌ی قسمت‌های بعدی سریال بازی تاج و تخت و همچنین دو قسمت سریال Ballers و Room 104 می‌شود. به گزارش گاردین، هکرها بیش از ۳.۴ گیگابایت از اطلاعات را فاش کرده‌اند. هکرها در پی دریافت مبلغی با به بیان بهتر، باج از HBO برای عدم انتشار سایر اطلاعات هک‌شده هستند.

در میان اطلاعات مسروقه باید به اطلاعات مربوط به شبکه‌ی داخلی و رمزهای عبور شبکه‌ی داخلی HBO هم اشاره کرد. بنا بر گزارش‌های منتشرشده، یکی از اسنادی که فاش شده، شامل اطلاعاتی نظیر آدرس ایمیل و شماره‌ی موبایل بازیگران سریال بازی تاج و تخت مانند لنا هدی، پیتر دینکلیج و امیلیا کلارک است.

HBO اعلام کرده که در حال بررسی اطلاعات مسروقه برای تصمیم‌گیری در مورد سیاست‌های آینده‌ی کمپانی است. سخنگوی HBO اعلام کرده که بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، به نظر نمی‌رسد سیستم ایمیل این کمپانی به‌طور کامل مورد حمله واقع شده و تمام اطلاعات آن به سرقت رفته باشد.

به نظر نمی‌رسد هکرها موفق شده باشند به قسمت‌های آینده‌ی سریال بازی تاج و تخت دسترسی پیدا کنند. قسمت چهارم از این سریال که هفته‌ی گذشته پیش از پخش رسمی در فضای اینترنت قرار گرفت؛ نه به علت انتشار توسط هکرها، بلکه به علت انتشار اشتباه آن در فضای آنلاین توسط پخش‌کننده‌ی هندی این سریال بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات