تصاویر ال جی وی 30 در ویدیوهای تبلیغاتی هیت‌رکورد فاش شد

سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از ال‌جی وی ۳۰ فاش شده است که تمام اطلاعات پیشین منتشرشده از طریق رندرها و نقشه‌های CAD را تأیید می‌کنند.
تبلیغات

با توجه به روابط نزدیک ال‌جی با جوزف گوردون لویت، با پایان یافتن فرایند تولید یک گوشی هوشمند توسط کمپانی کره‌ای، محصول جدید در اختیار کمپانی هیت‌رکورد قرار می‌گیرد تا ویدیوهای تبلیغاتی محصول جدید ال‌جی توسط این کمپانی تولید شود. در مورد وی ۳۰، تولید ویدیوهای تبلیغاتی توسط هیت‌رکورد منجر به افشای تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند شده است.

با توجه به تصاویر جدید وی ۳۰ ال‌جی که مربوط به یک نسخه‌ی واقعی تولیدشده از این گوشی هوشمند است، می‌توان به‌روشنی دید که رندرهای پیشین منتشرشده به همراه نقشه‌های CAD از ال‌جی وی ۳۰، تقریبا معرف نسل جدید پرچم‌دار ال‌جی یا همان وی ۳۰ بوده‌اند.

هر چند این ویدیو دیگر در دسترس نیست، اما کیفیت چندان بالایی ندارد و از این‌رو تصاویر برگرفته از آن چندان باکیفیت نیستند، ولی به هر حال می‌توان جزئیات مربوط به وی ۳۰ را مشاهده کرد. وی ۳۰ از وجود بدنه‌ی فلزی براق بهره می‌برد و می‌توان دوربین دوگانه را در پشت این گوشی مشاهده کرد. با توجه به تصاویری که اپلیکیشن دوربین این گوشی را نیز نمایش می‌دهند، می‌توان چنین نتیجه گرفت که عملکرد دوربین دوگانه وی ۳۰ مشابه جی ۶ است؛ به‌طوری‌که یکی از دوربین‌ها زاویه‌ی دید بالایی دارد و دیگری از وجود یک زاویه‌ی دید نرمال بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات