کاهش درآمد اچ‌ تی سی در ماه جولای ۲۰۱۷

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش مالی اچ‌تی‌سی برای ماه جولای ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که حتی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ نیز نتوانسته است اوضاع مالی این شرکت را بهبود دهد.
تبلیغات

از آنجایی که اچ‌تی‌سی یک شرکت تایوانی است، باید هر ماه گزارش مالی خود را ارائه کند. بر اساس گزارش مالی اچ‌تی‌سی برای ماه جولای ۲۰۱۷، این شرکت در این ماه ۲۰۴.۹۱ میلیون دلار درآمد داشته است. این میزان درآمد، کاهش ۱۰ درصدی نسبت به ماه قبل و کاهش ۲.۰۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. بر اساس همین گزارش، درآمد اچ‌تی‌سی در ۷ ماه اول سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل ‍۷.۸۵ درصد کاهش داشته است.

اچ‌تی‌سی برای اینکه بتواند فروش گوشی‌های هوشمند خود را بیشتر کند، دوباره به بازار فیلیپین بازگشت. اچ‌تی‌سی پنج سال پیش این کشور را ترک کرده بود. این غول تایوانی قصد دارد چهار مدل اچ‌تی‌سی یو ۱۱، یو اولترا، یو پلی و دیزایر ۱۰ پرو را با همکاری اپراتور محلی لازادا در تایوان عرضه کند.

ماه جولای، دومین ماهی بود اچ‌تی‌سی یو ۱۱ به بازار عرضه شد. در ماه اول عرضه این پرچم‌دار، درآمد اچ‌تی‌سی دو درصد نسبت به ماه قبل از آن افزایش یافت. اما در ماه دوم، ۱۰ درصد کاهش درآمد نسبت به ماه قبل دیده می‌شود و این نشان از آن دارد که عملکرد اچ‌تی‌سی یو ۱۱ حتی از اچ‌تی‌سی ۱۰ نیز بدتر بوده است؛ چون فروش اچ‌تی‌سی ۱۰ در ماه دوم عرضه به بازار تنها ۶ درصد کاهش داشت. این آمار و ارقام نشان می‌دهند که اچ‌تی‌سی یو ۱۱ نتوانسته است تغییر چندانی در اوضاع مالی اچ‌تی‌سی ایجاد کند.

اچ‌تی‌سی همچنین اعلام کرد که قصد دارد هدست واقعیت مجازی مستقل Vive VR را در چین عرضه کند. اچ‌تی‌سی قیمت یا زمان عرضه این هدست را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات