مدرسه تابستانی یوسرن با تمرکز بر فناوری‌ های نوین در ایران

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مدرسه تابستانی یوسرن با تمرکز بر فناوری‌های نوین در علم، با حضور دانشمندان برتر رشته‌های علمی، در آمل برگزار خواهد شد.
تبلیغات

دوره‌ای با عنوان مدرسه‌ی تابستانی یوسرن توسط شبکه‌ی جهانی آموزش و پژوهش علمی (یوسرن) و به میزبانی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل در روزهای ۱۴ تا ۱۶ شهریور امسال برگزار می‌شود.

شبکه یوسرن با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمی اخلاق‌محور و بشردوستانه و در نهایت پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی، در تمام ۲۱ رشته علمی در دنیا ایجاد شده است. اجرای پروژه‌های علمی بین‌المللی، بین‌رشته‌ای و ایجاد بستری برای ارتباط بهتر میان پژوهشگران جوان و دانشمندان پیشکسوت در تمام دنیا از برنامه‌های پیش روی این شبکه است.

این شبکه حدود ۵۰۰۰ عضو از تمام قاره‌ها و رشته‌ها دارد. بورد مشاوران علمی این شبکه تاکنون متشکل از بیش از ۲۲۰ دانشمند یک درصد برتر از تمام ۲۱ رشته علمی که توسط ESI معرفی شده‌اند و برندگان جایزه‌های علمی معتبری از جمله نوبل و ابل هستند. گفتنی است که کنگره‌ی جهانی یوسرن در سال گذشته با حضور شماری از سرشناس‌ترین دانشمندان زنده‌ی دنیا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شده بود.

در مدرسه‌ی تابستانی فناوری‌های نوین، ۲۰ دانشمند یک درصد برتر دنیا از اعضای بورد یوسرن، گرد هم می‌آیند تا به ارائه‌ی پیشرفت‌ها‌ی اخیر رشته علمی خود بپردازند.

مدرسه تابسانی یوسرن

این مدرسه تابستانی بر موضوعات ویژه‌ای از جمله فناوری‌های نوین در نانوتکنولوژی، ژنتیک و علوم مولکولی، انرژی‌ها‌ی نوین، صنایع، کشاورزی و علوم غذایی، شیمی، ریاضیات، مهندسی، پزشکی و سلامت عمومی تمرکز خواهد داشت. لازم به یاد‌آوری است که ثبت‌ نام و حضور در این گردهمایی برای عموم آزاد است و جزئیات بیشتر در مورد نحوه‌ی حضور و برگزاری مدرسه‌ی تابستانی را نیز می‌توانید از این لینک مشاهده کنید.

همچنین امکان ارائه‌ی طرح‌های تحقیقاتی توسط شرکت‌کنندگان با تمرکز بر فناوری‌های نوین رشته‌ی علمی خودشان، زیر نظر دانشمندان برتر در نظر گرفته شده است که در نوع خود روند مطلوبی برای پیشرفت فعالیت‌های علمی در کشورمان تلقی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات