به‌روزرسانی اپلیکیشن مدیریت پیامک گوگل و اضافه شدن قابلیت Mark As Read

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Android Messages، برنامه‌‌ی رسمی گوگل برای مدیریت پیامک‌ها است که ساعاتی پیش به نسخه 2.3 آپدیت شد.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های بسیاری برای مدیریت پیامک‌ها در اندروید وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و طرفداران خاص خود هستند. در این میان چند اپلیکیشن با فاصله‌ی زیادی در صدر محبوب‌ترین‌ها قرار دارند که اپلیکیشن رسمی گوگل یعنی Android Messages یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. امکانات متعدد، قابلیت بلاک کردن شماره‌ها و همچنین ظاهر چشم‌نواز برنامه از ویژگی‌هایی هستند که این برنامه را جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیامکی با ۱۰۰ میلیون کاربر کرده‌اند. یکی از معدود نقاط ضعفی که تاکنون در Android Messages وجود داشت، جای خالی قابلیت Mark As Read در نوتیفیکیشن‌بار بود. به کمک این ویژگی کاربر می‌تواند بعد از آنکه پیامک دریافتی را از پنل نوتیفیکیشن مطالعه کرد، آن را به حالت خوانده‌شده تبدیل کند. نبود این قابلیت باعث می‌شد حتی پس از خواندن پیامک در نوتیفیکیشن بار و Clear History کردن پنل، مجدد در چند ساعت بعد هشدار پیامک جدید را مشاهده کنیم یا در صورت وارد شدن به صندوق پیامک‌ها، آن را به شکل Bold شده ببینیم.

سرانجام و به لطف به‌روزرسانی ۲.۳، قابلیت Mark As Read به این اپلیکیشن اضافه شد تا این مشکل به‌طور کامل برطرف شود. از این پس اگر پیامکی دریافت کنید، علاوه بر نمایش متن آن در پنل نوتیفیکیشن، گزینه‌ای تحت عنوان Mark As Read نیز در کنار آن مشاهده خواهید کرد که با لمس آن، وضعیت پیام به حالت خوانده‌شده تغییر پیدا می‌کند. برای دانلود برنامه اندروید Messenger می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات