هواوی نمایشگر بدون حاشیه میت 10 را EntireView Display نام‌گذاری کرد

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی هواوی قصد دارد نسل جدید فبلت میت را با نمایشگر بدون حاشیه موسوم به EntireView Display معرفی کند.
تبلیغات

در حالی که رفته‌رفته بهره‌گیری از طراحی نمایشگر بدون حاشیه در گوشی‌های پرچم‌دار به امری مرسوم تبدیل می‌شود، کمپانی‌های مختلف برای صفحه نمایش محصولات خود نیز اسامی مختلفی را انتخاب می‌کنند. بعد از ال‌جی و سامسونگ که گوشی‌های جی 6 و گلکسی اس 8 را به ترتیب با نمایشگرهای بدون حاشیه‌ی فول ویژن (Full Vision) و اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) معرفی کردند، حالا نوبت به هواوی رسیده است که قصد دارد نسل جدید فبلت خود به نام Mate 10 را با صفحه نمایش بدون حاشیه رونمایی کند.

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، سومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا، نام صفحه نمایش بدون حاشیه‌ی جدید خود را EntireView Display گذاشته است. البته پیشتر شیائومی نیز گوشی می میکس را برای اولین با نمایشگر بدون حاشیه معرفی کرد و انتظار می‌رود اپل و گوگل نیز از همین رویه‌ برای پرچم‌داران جدید خود استفاده کنند.

گفته می‌شود میت 10 هواوی به یک نمایشگر ۶ اینچی مجهز خواهد شد که در یک بدنه‌ی فشرده قرار می‌گیرد. از طرف دیگر این فبلت از یک پردازنده‌ی کرین با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری، ترکیب دوربین دوگانه، قابلیت‌های پیشرفته‌ی واقعیت افزوده و چندین و چند قابلیت جذاب دیگر بهره می‌برد. ضمن اینکه انتظار می‌رود این غول چینی از نظر میزان حافظه‌ی رم، فضای ذخیره‌سازی و ظرفیت باتری، گزینه‌هایی در حد یک پرچم‌دار واقعی را برای میت 10 انتخاب کند.

قرار است میت 10 هواوی ماه اکتبر سال جاری میلادی در دو نسخه معرفی شود که علاوه بر صفحه نمایش بدون حاشیه از نسبت تصویر جدید ۲ به ۱ بهره می‌برند.

نظر شما درباره‌ی میت 10 هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات