سونی از هدفون های کاملا بی سیم جدید خود در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی سونی از هدفون‌های جدید خود در آیفا ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این محصولات از فناوری حذف نویز بهره می‌برند.
تبلیغات

سونی برای هر فردی یک مدل هدفون مناسب دارد. این کمپانی انوع مختلفی از هدفون‌ها را روانه‌ی بازار کرده که از آن جمله می‌توان به هدست‌های گردنی، هدفون‌های بلوتوثی و هدست‌های معمولی که روی گوش قرار می‌گیرند اشاره کرد. این شرکت امروز در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۷ برلین سه مدل جدید هدفون از سری 1000X معرفی کرده است. این یعنی هر سه محصول مورد اشاره از فناوری حذف نویز هدفون‌های سری 1000X بهره می‌برند. نام هدفون جدید بلووتوثی سونی WF-1000X و مدل گردنی جدید این کمپانی WI-1000X است. علاوه بر این هدفون معمولی جدید این شرکت WH-1000XM2 نام دارد. همانطور که گفتم هر سه هدفون جدید سونی از قابلیت حذف نویز بهره می‌برند؛ اما شاید قابل‌توجه‌ترین مدل در این بین WF-1000X باشد. سونی در واقع این محصول را برای رقابت مستقیم با هدفون‌های تمام بی‌سیم ایرپاد اپل تولید کرده است.

هدفون بی سیم سونی

بنا به اعلام سونی عمر باتری هدفون WF-1000X با هر بار شارژ کامل سه ساعت خواهد بود. همچنین جعبه‌ی شارژ این هدفون می‌تواند دوبار این محصول را شارژ کرد و این یعنی شما در مجموع می‌توانید تا ۹ ساعت از هدفون جدید سونی استفاده کنید. شارژ کامل این محصول ۱.۵ ساعت طول می‌کشد و بدین منظور باید کابل میکرو یو‌اس‌بی را به درگاه مربوطه که روی جعبه تعبیه شده متصل کنید. اگرچه اپل امکان ردیابی ایرپاد را فراهم کرده اما سونی می‌گوید که محصول جدید این شرکت چنین قابلیتی مجهز نشده است؛ به همین دلیل اگر جعبه‌ی هدفون WF-1000X سونی را گم کنید باید مجددا آن را خریداری کنید. روی هر کدام از این جفت‌ هدفون بلوتوثی یک دکمه تعبیه شده که می‌توان از آن‌ها برای دریافت تماس‌های صوتی و فعال کردن پخش صدای محیط بهره گرفت.

هدفون بی سیم سونی

نویسنده‌ی ورج از سونی سوال کرده چرا با توجه به اینکه صنعت به سمت هدفون‌های تماما بی‌سیم پیش می‌رود، سونی تصمیم گرفته که همچنان مدل جدیدی از هدفون‌های گردنی خود را معرفی کند. این در حالی است که شرکت‌هایی مثل Bragi و Here One حتی به تولید هدفون‌های هوشمند روی آورده‌اند. سونی در پاسخ به این سوال اعلام کرده که هدف این شرکت این است که انتخاب‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهند به‌طوری‌که هر فرد بتواند با توجه به نیاز خود یک مدل را انتخاب کند؛ به عنوان مثال امکان دارد عمر باتری، برای یک کاربر مهم‌ترین ویژگی هدفون مورد نظر وی باشد و در این شرایط می‌توان با استفاده از مدل گردنی هدفون‌های سونی، با هر بار شارژ این محصول مدت زمان بیشتری با آن کار کرد. شایان ذکر است که عمر باتری هدفون WI-1000X معادل ۱۴ ساعت اعلام شده است. 

هدفون بی سیم سونی

هر سه محصول جدید سونی از ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهند شد. قیمت مدل WF-1000X معادل ۱۹۹.۹۹ دلار، WI-1000X معادل ۲۹۹.۹۹ دلار و WH-1000XM2 معادل ۳۴۹.۹۹ دلار تعیین شده است. امکان کنترل این هدفون‌ها از طریق اپلیکیشن جدید سونی فراهم است.

هدفون بی سیم سونی

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات