قیمت و زمان عرضه سونی اکسپریا ایکس زد وان به ایران مشخص شد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی به تازگی و در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، از نسل جدید گوشی‌های خود رونمایی کرد. برای اطلاع از قیمت و زمان عرضه‌ی محصولات جدید سونی، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سونی همانند نمایشگاه IFA 2016، در رویداد امسال نیز از محصولات جدید سری اکسپریا رونمایی کرد. غول فناوری ژاپنی امسال با دستی پر به نمایشگاه آمده بود و از سه گوشی اکسپریا ایکس‌زد وان، ایکس‌زد وان کامپکت و ایکس‌ای وان اولترا رونمایی کرد. اکسپریا XZ1 با اندازه‌ی ۵.۲ اینچی و نمایشگر تمام‌ اچ‌دی، در جایگاه پایین‌تری نسبت به ایکس‌زد پریمیوم قرار می‌گیرد. با این حال پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، دوربین با کیفیت ۱۹ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و بدنه‌ی فلزی باکیفیت این گوشی، از آن محصولی قدرتمند ساخته است که توانایی به چالش‌ کشیدن پرچمدار‌ان دنیای موبایل را نیز دارد. 

اکسپریا ایکس‌زد وان کامپکت در عموم بخش‌ها شباهت بسیاری با ایکس‌زد وان دارد و نمایشگر کوچک ۴.۶ اینچی اچ‌دی بزرگ‌ترین وجه تفاوت آن‌ها است. این گوشی محصولی ایده‌آل برای کاربرانی است که به دنبال محصولی کوچک و باقابلیت حمل بالا هستند. در نهایت نیز باید به گوشی اکسپریا XA1 پلاس اشاره کرد که در جایگاهی بین XA1 و XA1 اولترا قرار می‌گیرد. این گوشی ۵.۵ اینچی به واسطه‌ی تجهیز به پردازنده‌ی هلیو پی ۲۰، ۴ گیگابایت رم و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، یکی از گزینه‌های جذاب میان‌رده‌‌های بازار است.

گوشی اکسپریا ایکس‌زد وان (Xperia XZ1) با قیمت حدودی ۲ میلیون تومان از نیمه‌ی مهرماه در ایران عرضه خواهد شد. فروش گوشی سونی اکسپریا XA1 پلاس نیز از آبان ماه در کشور آغاز می‌شود. اما کاربرانی که به گوشی‌‌های هوشمند کوچک علاقه دارند و به دنبال عرضه‌ی رسمی اکسپریا ایکس‌زد وان کامپکت در کشور هستند، لازم است بدانند که سونی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای فروش این گوشی در بازار ایران و منطقه ندارند. با این حال عرضه‌ی جهانی Xperia XZ1 Compact از اواخر شهریور آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات