عرضه مدل 2018 گلکسی A5 و A7 سامسونگ با نمایشگر اینفینیتی دیسپلی و شش گیگابایت رم

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
براساس یک شایعه جدید از چین، مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ به نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display مجهز خواهد بود.
تبلیغات

شرکت سامسونگ، سری ۲۰۱۸ گوشی‌های میان‌رده گلکسی ای را اوایل سال آینده عرضه خواهد کرد. مدتی پیش، شایعه شده بود که این سری به نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display مجهز می‎شود؛ همان‌طور که می‌دانید، Infinity Display در گوشی گلکسی اس ۸ و فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ به کار گرفته شده است.

به‌‏تازگی، شایعه‌پرداز معروف دنیای توئیتر با نام کاربری mmddj_china به بخشی از مشخصات‌فنی سری ۲۰۱۸ گوشی‌های میان‌رده گلکسی ای سامسونگ اشاره کرده است. براساس شایعه تازه منتشر شده، گوشی میان‌رده گلکسی ای ۵ به همراه نسخه بزرگ‌تر خود یعنی گلکسی ای ۵ به نمایشگر بدون حاشیه Inifnity Display با رزولوشن Full HD مجهز خواهد بود. به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی از بالا و پایین صفحه‌نمایش که در سری قبل برای جای‌گیری دکمه Home و سنسور اثرانگشت درنظر گرفته شده بود، سامسونگ درنظر دارد تا حسگر اثرانگشت را مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ به پنل پشتی انتقال دهد. 

با این‌حال، هنوز مشخص نشده است که آیا شرکت سامسونگ، تصمیمی برای ارائه نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display به همراه ارزان‌قیمت‌ترین مدل از سری Galaxy A یعنی گلکسی ای ۳ دارد یا خیر؛ این امکان وجود دارد که شرکت سامسونگ، مدل جدید گلکسی ای ۳ را با نمایشگری مانند نسل قبل ارائه دهد که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن وجود دارد و دکمه Home نیز در پایین نمایشگر قرار گرفته است. براساس شایعات پیشین، صفحه‌نمایش سری گلکسی ای در سال آینده دارای انحنا خواهد بود

گلکسی ای 5 و ای 7

همچنین گفته می‌شود که شرکت سامسونگ در مدل ۲۰۱۸ گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷، از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام استفاده خواهد کرد؛ در صورتی‌که این شایعه صحت داشته باشد، برای مقایسه باید گفت که قدرت پردازشی مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های میان‏‌رده گلکسی ای ۵ و ای ۷ سامسونگ توسط چیپ‌ست میان‎رده اکسینوس ۷۸۸۰ تأمین می‌شود. با وجود تراشه مشابه، شرکت سامسونگ مدل کوچک‌تر یعنی گلکسی ای ۵ را با چهار گیگابایت رم و گلکسی ای ۷ را با شش گیگابایت رم عرضه خواهد کرد.

علاوه‌براین، اعلام شده است که هر دو مدل به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری به کار گرفته شده در گوشی گلکسی ای ۳ که احتمالاً به همراه گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ معرفی خواهد شد، هنوز اطلاعاتی به‌دست نیامده است.

با اینکه ادعا می‌شود شرکت سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام و شش گیگابایت روی گوشی‌ گلکسی ای ۷ (مدل ۲۰۱۸) استفاده خواهد کرد؛ مدتی پیش، یک گوشی با شماره مدل SM-A730X در آزمون GFXBench فاش شد که گمان می‌رود مدل جدید گوشی میان‌رده گلکسی ای ۷ باشد.

در اطلاعات به‌دست آمده از این مدل، خبری از شش گیگابایت رم یا تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ نیست؛ همچنین اطلاعات به‌دست آمده تأیید می‌کند که رزولوشن نمایشگر تنها Full HD است. به همین جهت، هنوز نباید چندان امیدوار باشید که شرکت سامسونگ، مدل جدید سری گلکسی ای را با نمایشگر بدون حاشیه و کشیده ارائه دهد. در نهایت، باید اشاره کرد که بازه زمانی احتمالی برای معرفی نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی ای سامسونگ، دسامبر تا ژانویه (اواخر آذر تا اواخر دی‌) است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات