لاجیتک از نسل جدید موس و کیبورد گیمینگ خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
لاجیتک در جریان ایفا ۲۰۱۷ از نسل جدید موس وکیبورد بی‌سیم خود برای طرفداران دنیای گیم رونمایی کرد.
تبلیغات

در حالی که اولین روز ایفا ۲۰۱۷ به‌صورت غیررسمی شروع شده است، کمپانی‌های مختلف نیز معرفی محصولات جدید خود را آغاز کرده‌اند. لاجیتک، نسل جدید موس و کیبورد بی‌سیم خود را به ترتیب با نام‌های G630 LIGHTSPEED و G613 LIGHTSPEED برای گیمرها رونمایی کرد. همچنین این کمپانی امروز موس‌پد گیمینگ خود را به نام G840 XL معرفی کرد.

موس گیمینگ بی‌سیم جدید لاجیتک از دو حسگر جدید HERO بهره می‌برد تا بتواند دقت و حساسیتی تا ۱۲۰۰۰ نقطه‌براینچ را در اختیار کاربر قرار دهد. HERO که مخفف سنسور High Efficiency Rated Optical است، سطح جدیدی از کارایی با مصرف پایین را به کاربران ارائه می‌دهد. لاجیتک مدعی است که موس جی ۶۳۰ می‌تواند ۵۰۰ ساعت بدون وقفه با بیشترین توان ممکن کار کند. همچنین تکنولوژی بی‌سیم لایت‌اسپید این کمپانی عملکرد بسیار خوبی به صورت بی‌سیم دارد و قابلیت اطمینان آن بی‌نظیر است. موس جدید لاجیتک با قیمت ۶۹.۹۹ دلار، از امروز قابل خریداری است.

کیبورد مکانیکی جی ۶۱۳ لاجیتک نیز از تکنولوژی بی‌سیم مشابه موس جدید این شرکت بهره می‌برد و نرخ واکنش آن رقم بسیار سریع یک میلی ثانیه را نشان می‌دهد. این کیبورد برای ارتباط با دستگاه‌های مختلف از ارتباط بلوتوث استفاده می‌کند. شش کلید G قابل برنامه‌ریزی و کلیدهای سوئیچ مکانیکی Romer-G، تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی کردن را به شما هدیه می‌کند. سوئیچ‌های Romer-G با دقت در فاصله‌ی ۱.۵ میلی‌متر کار می‌کنند که نسبت به رقبا تا ۲۵ درصد کوتاه‌تر و سریع‌تر است. این سوئیچ‌ها با فشار بسیار کم و تحریک تنها 45g واکنش بسیار خوبی نسبت به فشار دارند و از همین رو برای بازی کردن طولانی مدت خیلی مناسب بوده و دستان شما را خسته نمی‌کنند. لاجیتک مدعی شده است نسل جدید کیبورد گیمینگ این شرکت تنها با دو باتری قلمی AA تا ۱۸ ماه شارژدهی دارد. قیمت این کیبورد ۱۴۹.۹۹ دلار است و از همین ماه آگوست امکان خرید آن وجود دارد.

موس‌پد G840 نیز یک نمونه‌ی مناسب برای گیمرهایی است که نیاز به فضای بازی وسیع دارند. این موس‌پد نیز از ماه سپتامبر با قیمت ۴۹.۹۹ دلار وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات