شبکه اجتماعی پلیگرام با قابلیت شناسایی حالت چهره کاربران متولد شد

شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پلیگرام نام شبکه‌ی اجتماعی جدیدی است که با قابلیت شناسایی حالت چهره کاربران، برای پاسخگویی به پست دیگران کار می‌کند.
تبلیغات

پلیگرام نام شبکه‌ی اجتماعی جدیدی است که اخیرا کار خود را آغاز کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی جدید قابلیت‌های جالبی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به شناسایی وضعیت چهره کاربران اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند از طریق اموجی‌هایی که بر اساس حالت چهره‌ی آن‌ها مشخص می‌شود، به پیام‌های دریافتی پاسخ دهند. در این شبکه‌ی اجتماعی کاربران قادرند علاوه بر داشتن گزینه‌های متعددی از اموجی‌ها، به‌جای یک گروه محدود نظیر سایر شبکه‌های اجتماعی، بازخورد خود را از طریق حالت چهره به یک پیام وارد کنند.

پلیگرام با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی حالت چهره کاربر را تشخیص می‌دهد و بهترین اموجی را که می‌تواند این حالت چهره را تعریف کند، در اختیار کاربر می‌گذارد. همچنین پلیگرام قادر است موقعیت مکانی تمام افرادی که در این شبکه‌ی اجتماعی یک پست را مشاهده می‌کنند، مشخص کند و این آمار را برای فردی که پست را منتشر کرده است به نمایش بگذارد.

از دیگر قابلیت‌های پلیگرام، باید به فیلترهایی اشاره کرد که چهره‌ی کاربر را زیباتر از حالت معمول می‌کنند. پلیگرام اعلام کرده است که این فیلترها توسط جراحان پلاستیک و زیبایی طراحی شده؛ از این‌رو کاربران به‌جای اضافه کردن المان‌هایی مجازی به تصویر، چهره‌ی خود را زیباتر می‌کنند. همچنین در پلیگرام این امکان وجود دارد که تصاویر به‌صورت خصوصی ظاهر شوند. برای این منظور تصویر زیر هاله‌ای قرار می‌گیرد که برای دیدن آن باید انگشت را روی تصویر کشید. البته تار بودن تصویر دوباره باز‌می‌گردد؛ چراکه هدف از این قابلیت جلوگیری از ذخیره کردن تصویر از طریق گرفتن اسکرین‌شات است.

پلیگرام در حال حاضر اپلیکیشن iOS خود را منتشر کرده است و کاربران گجت‌های اپل در حال حاضر قادرند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات