یوتافون 3 با نمایشگر دوم ای-اینک معرفی شد

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی یوتا، نسل جدید گوشی هوشمند خود را با نام یوتافون ۳ معرفی کرد. ویژگی اصلی این محصول وجود یک نمایشگر ثانویه از نوع ای-اینک در بخش پشتی آن است.
تبلیغات

وقتی عدد یک کافی به نظر نمی‌رسد، تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند به قابلیت‌هایی مثل اسلات دوگانه‌ی سیم‌کارت‌، دوربین دوگانه و حتی نمایشگرهای دوگانه روی می‌آورند. یوتافون برندی است که به خاطر استفاده از دو نمایشگر در گوشی‌های هوشمند خود شهرت دارد. حال این کمپانی، جدیدترین نسل گوشی‌ هوشمند خود موسوم به یوتافون ۳ را رسما معرفی کرده است.

Yotaphone 3

شکل ظاهری پنل جلویی یوتافون جدید به سایر گوشی‌های هوشمند معمولی شباهت دارد. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده و سنسور اثر انگشت بیضی‌شکل آن، درست در پایین پنل جلویی قرار دارد. اما با برگرداندن گوشی و مشاهده نمای پشتی آن می‌توان به شخصیت ویژه‌ی این محصول پی برد؛ جایی که در آن یک نمایشگر ای-اینک ۵.۲ اینچی با دکمه‌های خازنی تعبیه شده است. 

افرادی که از وجود یک نمایشگر اضافه روی گوشی هوشمند خود لذت می‌برند، قادر خواهند بود از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض یوتافون ۳ برای مطالعه‌ی کتاب‌ الکترونیکی و محتوای دیجیتال بهره ببرند.

Yotaphone 3

گوشی نامبرده به یک پردازنده‌ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز شده است. علاوه بر این یوتافون ۳ از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. این محصول در دو مدل با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. دوربین پشتی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار آن شاهد یک فلش دوگانه‌ی ال‌ای‌دی هستیم. دوربین جلویی یوتافون ۳، ۱۲ مگاپیکسلی است که می‌توان برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی آن بهره گرفت.

Yotaphone 3

این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا را اجرا می‌کند. البته کمپانی یوتا، رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به یوتا اواس ۳.۰ را روی سیستم عامل اندروید اعمال کرده است. از دیگر ویژگی‌های یوتافون ۳ می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. این دستگاه به یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و کاربران می‌توانند آن را طریق درگاه یواس‌بی نوع سی شارژ کنند.

Yotaphone 3

یوتا یک شرکت روس است که در زمینه‌ی تولید موبایل فعالیت دارد. گوشی هوشمند یوتافون ۳ ابتدا با نام یوتا ۳ در کشور چین عرضه خواهد شد. امکان پیش‌ سفارش این محصول از تاریخ ۵ سپتامبر و از طریق وب‌سایت JD.Com فراهم خواهد بود و فروش اصلی گوشی مورد بحث از ۱۸ سپتامبر آغاز می‌شود. مدت کوتاهی پس از عرضه‌ی یوتافون ۳ در چین، این محصول در بازارهای دیگر از جمله روسیه در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. 

قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی یوتافون ۳ معادل ۳۶۰ دلار تعیین شده است و مدل ۱۲۸ گیگابایتی این محصول با قیمت ۴۶۵ دلار به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد یوتافون ۳ چیست؟ آیا وجود نمایشگر دوم در پشت گوشی برای شما اهمیت دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات