اچ تی سی فیلمبرداری 1080P با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را به U11 اضافه می‌کند

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اچ‌تی‌سی، چندی پیش اعلام کرده بود که با ارائه‌ی یک به‌روزرسانی برای گوشی U11، توانایی ضبط تصاویر ویدیویی با ابعاد فول اچ‌دی و ۶۰ فریم بر ثانیه را به این محصول اضافه خواهد کرد.
تبلیغات

گوشی U11 یک محصول کاملا شایسته است که جایگزین بسیار مناسبی برای مدل قبلی یعنی اچ‌تی‌سی U Ultra به‌‌شمار می‌رود. کمپانی اچ‌تی‌سی، چندی پیش اعلام کرده بود که با ارائه‌ی یک به‌روزرسانی برای گوشی U11، توانایی ضبط تصاویر ویدیویی با ابعاد فول اچ‌دی و ۶۰ فریم بر ثانیه را به این محصول اضافه خواهد کرد.

#HTCU11 بهبود می‌یابد: پشتیبانی از ضبط ویدیویی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در عرض چند ماه آینده به دستگاه‌های موجود در سراسر دنیا اضافه خواهد شد. pic.twitter.com/uKzHXWD8EJ— (HTC (@htc - هفتم آگوست ۲۰۱۷

اچ‌تی‌سی در توئیتر خود اشاره کرده بود که طی چند ماه آینده‌ این آپدیت برای گوشی‌های موجود در آینده منتشر خواهد شد. این زمان زیادی برای ارائه‌ی یک به‌روزرسانی محسوب می‌شد؛ اما این به‌روزرسانی با تلاش گروه برنامه‌نویسی کمپانی اچ‌تی‌سی، زودتر ارائه شده است. همان‌طور که در توئیت زیر مشاهده می‌کنید، این به‌روزرسانی در هنگ‌کنگ برای گوشی‌های U11 ارائه شده است.

@LlabTooFeR مدل U11 ارائه شده در هنگ‌کنگ به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرد. pic.twitter.com/smSv0tGsUD— Benz) @Blaruku) بیست ودوم آگوست ۲۰۱۷

علاوه بر بهبود فیلم‌برداری، این به‌روزرسانی شامل پچ‌های امنیتی ماه آگوست و "بهبودهای سیستمی" مختلفی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات