تصاویر واقعی گوشی میزو ام 6 نوت پیش از رونمایی رسمی فاش شد

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
قبل از معرفی رسمی گوشی هوشمند میزو ام ۶ نوت، عکس‌های جدیدی از این محصول فاش شد.
تبلیغات

کمپانی میزو گوشی هوشمند جدید خود موسوم به میزو ام ۶ نوت (Meizu M6 Note) را فردا (یک شهریور) رسما معرفی خواهد کرد و حالا چند تصویر واقعی از این دستگاه در فضای آنلاین منتشر شده است. با توجه به این تصاویر می‌توان یک دید بسیار خوب از شکل و ظاهر دستگاه مورد بحث به دست آورد. در این عکس‌ها حتی قاب محافظ شفاف نیز روی گوشی قرار داده شده است. در دو مورد از تصاویر فاش شده از میزو ام ۶ نوت، قاب محافظ روی این محصول دیده می‌شود؛ ولی یکی از این عکس‌ها، بخشی از بدنه‌ی پشتی گوشی یادشده را بدون قاب محافظ نشان می‌دهد. میزو پیش از این در تیزرهای تبلیغاتی خود به این مورد اشاره کرده است که در محصولات سری «اِم نوت» از دوربین دوگانه‌ی پشتی استفاده خواهد کرد. این کمپانی اخیرا اعلام کرده است که تراشه‌ی میزو ام ۶ نوت تغییراتی خواهد داشت و به همین جهت پیش‌بینی می‌شود که شاید این محصول با یکی از پردازنده‌های ساخت کمپانی کوالکام به بازار عرضه شود. باید اشاره کنیم که میزو در اواخر سال گذشته یک توافق‌نامه‌ی جهانی با شرکت کوالکام به امضا رسانده است.

گوشی میزو ام ۶ نوت

حال می‌توان دوربین دوگانه‌ی پشتی را به‌وضوح در تصاویر فاش شده از این گوشی مشاهده کرد. با دقت در این عکس‌ها می‌توان به‌سادگی به بزرگ بودن یکی از این دو لنز پی برد. بالای دوربین دوگانه‌‌ی میزو ام ۶ نوت، شاهد یک فلش LED چهارگانه هستیم. افزون بر این، دکمه‌ی کنترل حجم صدا و دکمه‌ی پاور/قفل دستگاه در لبه‌ی سمت راست آن تعبیه شده‌اند. در شرایطی که برخی شرکت‌های تولیدکننده‌، پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از محصولات خود حذف کرده‌اند، خوشبختانه گوشی ام ۶ نوت میزو همچنان در لبه‌ی پایینی خود امکان استفاده از این درگاه کاربردی را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این میزو تصمیم گرفته است از یک درگاه USB-C به‌عنوان پورت ارتباطی و شارژ گوشی بهره ببرد.

لبه‌ی پایینی میزو ام ۶ نوت، میزبان یک اسپیکر تک‌کاناله است. این گوشی هوشمند در واقع روز گذشته در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد و با توجه به اطلاعاتی که در این سایت ارائه شده است، این موضوع کم و بیش تأیید شد که حافظه‌ی رم این محصول ۴ گیگابایت خواهد بود؛ البته احتمال دارد مدل دیگری از این محصول با ۳ گیگابایت رم همراه شود. میزو ام ۶ نوت با رم ۳ گیگابایت به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد بود و مدلی که به ۴ گیگابایت رم مجهز شده است از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند به‌طور پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۷.۱.۲ نوقا را اجرا خواهد کرد. البته باید توجه داشته باشید که احتمال دارد این محصول با اندروید ۷.۰ یا اندروید ۷.۱ به بازار عرضه شود. در هر صورت پس از معرفی رسمی میزو ام ۶ نوت این مورد مشخص خواهد شد. یک نکته‌ی دیگر در رابطه با گوشی مورد بحث این است که میزو مطمئنا به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری انحصاری خود موسوم به Flyme OS را روی سیستم‌عامل اندروید نصب خواهد کرد. 

انتظار می‌رود گوشی هوشمند میزو ام ۶ نوت به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) مجهز شود. پردازنده‌ی این محصول Helio P25 مدیاتک خواهد بود؛ ولی شاید میزو یکی از چیپ‌ست‌های ساخت کوالکام (احتمالا اسنپدراگون ۶۲۵) را به‌عنوان پردازنده‌ی اصلی گوشی نامبرده انتخاب کند. هر دو تراشه‌ی مذکور از نوع ۶۴ بیتی و شامل هشت هسته‌ی پردازشی هستند. شایان ذکر است که دوربین دوگانه‌ی پشتی میزو ام ۶ نوت، از دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با توجه به تصاویر جدید فاش‌شده از این گوشی، به نظر می‌رسد سنسور بالایی کمی بزرگ‌تر از سنسور پایینی است و به همین جهت احتمالا از دو نوع سنسور در دوربین دوگانه‌ی پشتی این دستگاه بهره گرفته شده است. بدنه‌ی این گوشی از جنس فلز است و اگر شایعات اخیر در مورد آن صحت داشته باشند، قیمت مدل مجهز به ۴ گیگابایت رم، ۱۵۹۹ یوان چین (معادل ۲۳۷ دلار آمریکا) خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات