نوت‌بوک 9 سامسونگ با قلم S pen ماه آینده عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اوایل سال‌جاری لپ‌تاپ قابل تبدیل ۹ پرو را به همراه اس‌پن معرفی کرد. حالا این شرکت قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از لپ‌تاپ‌های «نوت‌بوک ۹» را ماه آینده روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

شرکت سامسونگ اوایل سال جاری، یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر با نام «نوت‌بوک ۹ پرو» را به همراه اس‌پن، راهی بازار کرد. این لپ‌تاپ، مشابه لپ‌تاپ نوت‌بوک ۹ اسپین است که سامسونگ سال گذشته آن را معرفی کرده بود. این نوت‌بوک از پردازنده‌های نسل ۷ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت اس‌اس‌دی بهره می‌برد.

اکنون سامسونگ اعلام کرده است که ماه آینده‌ی میلادی‌، نسخه‌ی جدیدی از لپ‌تاپ‌های «نوت‌بوک ۹» را روانه‌ی بازار خواهد کرد. این لپ‌تاپ نیز از قلم اس‌پن بهره خواهد برد و از نسل هشتم پردازنده‌های لپ‌تاپ اینتل که اخیرا معرفی شد، استفاده خواهد کرد.

پردازنده‌ی جدید، کارایی نوت‌بوک ۹ را در مقایسه با لپ‌تاپ‌های قبلی این شرکت که از پردازنده‌های نسل هفتم استفاده می‌کنند، ۴۰ درصد افزایش داده است. پردازنده‌های جدید اینتل با پشتیبانی بهتر از 4K UHD و محتوای واقعیت مجازی طراحی شده‌اند.

 این محصول مانند محصولات قبلی، از لولایی با چرخش ۳۶۰ درجه استفاده خواهد کرد. نوت‌بوک ۹ دارای یک صفحه‌نمایش لمسی و نرم افزار ایر کامند سامسونگ برای طراحی، ویرایش اسناد و یادداشت‌برداری است.

اطلاعاتی از قیمت‌گذاری این محصول منتشر نشده و سامسونگ نیز تاریخ انتشار دقیق نوت‌بوک ۹ را تأیید نکرده است؛ بنابراین برای فهمیدن این موضوع احتمالا باید تا ماه سپتامبر منتظر بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات