به‌‏روزرسانی جدید برای پشتیبانی گوشی‌های پرچم‎دار گلکسی اس 8 سامسونگ از پلت‌فرم Daydream

پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ، به‌روزرسانی جدیدی را برای گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس عرضه کرده است که پشتیبانی آن‌ها را از پلت‏فرم دی‌دریم را امکان‏‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

شرکت گوگل، روز دوشنبه تأیید کرده که به‌روزرسانی جدیدی برای گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در حال انتشار است و این به‎روزرسانی، پشتیبانی پرچم‏‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ را از هدست‏‌های سازگار با پلت‏فرم واقعیت مجازی دی‌دریم گوگل امکان‌پذیر خواهد کرد. عرضه این به‌روزرسانی برای گوشی‏‌های پرچم‎دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ در ماه مه در رویداد  Google I/O تأیید شد.

اکنون که دو مدل از محبوب‌ترین گوشی‎های بازار از پلت‎فرم واقعیت مجازی دی‌دریم پشتیبانی می‎کند، شرکت گوگل تصمیم گرفته است تا هدست‏های سازگار با این پلت‏فرم را با قیمت کم‏تری ارائه دهد. به همین جهت، هدست‎ جدید دی‌دریم ویو با قیمت ۵۹ دلار (به جای ۷۹ دلار) عرضه خواهد شد. این کاهش قیمت برای مدت محدودی درنظر گرفته شده است و براساس اعلام گوگل، تنها تا ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) فرصت دارید تا هدست‏‌های مبتنی بر واقعیت مجازی این شرکت را با قیمت کم‏تر خریداری کنید.

خریداران گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ برای بهره‌مندی از مزایای پلت‌فرم واقعیت‎ مجازی دی‌دریم گوگل، باید دو برنامه Virutal Reality Services و دی‌دریم را روی گوشی‏‌های هوشمند خود نصب کنند. به‎روزرسانی وعده داده شده توسط گوگل و سامسونگ، در برخی از مناطق عرضه شده است؛ به همین جهت، احتمالاً باید مدتی برای دریافت این به‎روزرسانی منتظر بمانید.

 اگر به‎خاطر داشته باشد، مدتی پیش توسط ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل اعلام شد که تا پایان سال، ۱۱ گوشی‎هوشمند از پلت‎فرم واقعیت مجازی دی‌دریم پشتیبانی خواهد کرد. در حال‌حاضر، گوشی‌های پیکسل گوگل، موتو زد موتورولا، هوآوی میت ۹ پرو، ذن‌فون AR ایسوس و Axon 7 زدتی‎ای با پلت‌فرم دی‌دریم سازگاری دارد و بیشتر آن‌ها مانند گلکسی اس 8 با دریافت به‎روزرسانی، از این پلت‏فرم پشتیبانی می‌کند.

 گوگل، هم‌چنین در جریان برگزاری Google I/O در اوایل امسال، اعلام کرده است که گوشی پرچم‎دار جدید ال‌جی با پشتیبانی از پلت‎فرم واقعیت مجازی دی‌دریم گوگل راهی بازار خواهد شد و برای استفاده از این پلت‎فرم، نیاز به دریافت به‎روزرسانی جداگانه نیست؛ هرچند، این سازنده از ارائه جزئیات بیشتر پیرامون گوشی جدید شرکت ال‌جی خودداری کرد. برای استفاده از این پلت‌فرم، باید گوشی‌هوشمند شما از دی‌دریم پشتیبانی کند؛ سپس باید یک هدست و یک کنترلر لمسی خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات