پیش‌خرید فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ با هدایای ویژه همراه است

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط ایوان بلس، پیش‌خرید گلکسی نوت ۸ با هدایایی ویژه مانند کارت حافظه با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و شارژر بی‌سیم همراه است.
تبلیغات

شرکت سامسونگ، به‌صورت رسمی تأیید کرده است که فبلت گلکسی نوت ۸ در رویداد خبری Unpacked، چهارشنبه ۲۳ آگوست (۱ شهریور) معرفی خواهد شد. بااین‌حال، این سازنده کره‌ای به دلیل مشکلات ایمنی فبلت گلکسی نوت ۷ تحت‎ فشار است و شاید نگرانی‌های مشابهی از سوی خریداران نسبت به نسل جدید آن یعنی گلکسی نوت ۸ وجود داشته باشد. فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ، دو بار از بازار جمع‌آوری شد؛ زیرا  استفاده از باتری‌های غیر استاندارد، باعث شده بود گلکسی نوت ۷ آتش بگیرد.

البته، این سازنده در اوایل سال اعلام کرد که ایمنی باتری‌های محصولات جدیدش را افزایش داده است و جای نگرانی در مورد محصولات جدید سامسونگ وجود ندارد؛ عدم ارائه حتی یک گزارش مبنی بر انفجار باتری در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، به‌خوبی گویای این موضوع است که شرکت سامسونگ تا چه حد در زمینه تحقق بخشیدن به وعده خود موفق بوده است.

به دلیل این شک و تردیدها، سامسونگ تصمیم گرفته است فبلت جدیدش را با هدایای ویژه‌ای به فروش برساند؛ البته این هدایا تنها برای خریدارانی در نظر گرفته می‌شود که تا پیش از مهلت تعیین‌شده نسبت به پیش‌خرید گلکسی نوت ۸ اقدام کنند. بدین‌صورت، ممکن است کاربران برای پیش‌خرید فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ ترغیب شوند. 

شایعه‌پرداز معروف دنیای توییتر با نام ایوان بلس، به‌تازگی جزئیاتی در مورد هدایای ویژه فبلت گلکسی نوت ۸ ارائه داده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده، افرادی که این فبلت را پیش‌خرید کنند؛ علاوه بر دریافت سفارش خود زودتر از سایر خریداران، به‌رایگان یک کارت حافظه میکرو اس‌‏دی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز هدیه خواهند گرفت.شرکت سامسونگ یک شارژر بی‌سیم قابل تبدیل نیز برای پیش‌خرید گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته است؛ البته می‌توانید بین شارژر بی‌سیم و دوربین ۳۶۰ درجه به‌دلخواه یکی را انتخاب کنید.

دریافت این هدایا به همراه فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ که شاید گران‌قیمت‌ترین گوشی شرکت سازنده باشد، نسبت به اینکه آن‌ها را به‌صورت جداگانه برای فبلت جدید سامسونگ خریداری کنید، صدها دلار در هزینه شما صرفه‌جویی خواهد کرد.

رندر گلکسی نوت 8

ایوان بلس در ادامه اعلام کرده است که شرکت سامسونگ برای ترغیب خریداران در اروپا به خرید فبلت گلکسی نوت ۸، طرح متفاوتی در نظر گرفته است. به‌جای دریافت یک کارت حافظه میکرو اس‌دی، شارژر بی‌سیم یا دوربین ۳۶۰ درجه، افرادی که گلکسی نوت ۸ را پیش‌خرید کنند؛ به‌رایگان یک داک DeX دریافت خواهند کرد. همان‎طور که احتمالاً می‌دانید، داک DeX برای اتصال گوشی‌‌های پرچم‌دار سامسونگ به نمایشگر بزرگ‌تر و تبدیل آن به رایانه شخصی کاربرد دارد. هم‎چنین می‌توانید صفحه‌کلید و ماوس را به داک DeX متصل کنید تا تجربه نزدیک‏‌تری از کار با گوشی هوشمند خود به‌عنوان یک رایانه‎ شخصی داشته باشید.

 ایوان بلس در ادامه اعلام کرده است که با وجود آغاز پیش‌فروش فبلت گلکسی نوت ۸ از ۲۳ آگوست (۲ شهریور)، این فبلت تا ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) عرضه نخواهد شد. شرکت سامسونگ، پیش‌تر به‌صورت رسمی تأیید کرده بود که فبلت جدیدش را بسته به بازار عرضه، در ماه سپتامبر و اکتبر (شهریور و مهر) به فروش خواهد رساند.

نوت ۸ به نمایشگر ۶.۳ اینچی بدون حاشیه Infinity Display مجهز شده است و با دو تراشه اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ و اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام راهی بازار خواهد شد. شرکت سازنده، ۶ گیگابایت حافظه رم برای گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته است. این فبلت به دلیل استفاده از دوربین اصلی با دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی، از سایر گوشی‌های پرچم‎دار سامسونگ متمایز خواهد بود.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات