قسمت ششم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت فاش شد

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
قسمت ششم از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت که قرار است هفته‌ی آینده روی آنتن برود، امروز صبح در اینترنت منتشر شد.
تبلیغات

قسمت ششم سریال بازی تاج و تخت، اولین بار در وب‌سایت ردیت رؤیت شد. کاربران این وب‌سایت دریافتند که این قسمت به‌طور تصادفی توسط شبکه‌ی HBO Nordic در اسپانیا، روی آنتن رفته است. دو هفته‌ی پیش، قسمت چهارم از فصل هفتم این سریال نیز به سرنوشت مشابهی دچار شد.

قسمت چهارم این سریال، توسط یکی از شرکای پخش‌کننده‌ی این سریال در هند فاش شده بود. HBO به وب‌سایت ورج اطلاع داده که این شرکت به‌طور تصادفی این قسمت را روی پلتفرم‌های خودش منتشر کرده است.

سخنگوی HBO در این باره گفته است:

ما دریافتیم که قسمت بعدی سریال بازی تاج و تخت، به‌طور تصادفی، برای مدت کوتاهی توسط پلتفرم‌های HBO در منطقه‌ی نوردیک و اسپانیا پخش شده است. این موضوع ظاهرا ناشی از اشتباه یک تأمین‌کننده‌ی شخص ثالث بوده و به‌محض تشخیص این اشتباه، این قسمت از روی این پلتفرم‌ها برداشته شده است. این مسئله، به حمله‌ی سایبری اخیر در ایالات متحده مرتبط نیست.

کمپانی HBO، ماه گذشته هدف یک حمله‌ی سایبری قرار گرفت و هکرهای مسئول این اتفاق، موفق شدند نزدیک به ۱.۵ ترابایت داده را از روی سرورهای این شرکت در آمریکا به سرقت ببرند. بنا بر اعلام HBO، افشای قسمت‌های چهارم و ششم این سریال، با این حادثه مرتبط نیست و هکرها تاکنون تنها متن فیلم‌نامه‌ی این سریال را در اینترنت منتشر کرده‌اند.

HBO در گذشته نیز با این مسائلی از این دست در رابطه با سریال بازی تاج و تخت مواجه شده بود. دو سال پیش، چهار قسمت ابتدایی فصل پنجم این سریال در اینترنت منتشر شد و سال گذشته نیز یکی از زیرمجموعه‌های HBO، به‌اشتباه قسمت پنجم از فصل ششم را منتشر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات