اسنشال فون تا یک هفته‌ی دیگر برای خریداران ارسال خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند اسنشال نهایتا تا یک هفته‌ی دیگر، برای افرادی که این محصول را پیش‌خرید کرده‌اند ارسال خواهد شد.
تبلیغات

آیا شما هم از افراد مشتاق برای عرضه‌ی گوشی هوشمند اسنشال فون هستید؟ اسنشال وعده داده است که گوشی‌ هوشمند این کمپانی طی یک هفته‌ی آینده به دست خریداران خواهد رسید. 

این خبر امروز در قالب یک ایمیل به افرادی که گوشی PH-1 را پیش‌خرید کرده‌اند ارسال شده است. در متن این ایمیل کمپانی اسنشال قول داده که گوشی نامبرده نهایتا طی هفت روز آینده به مشتریان ارسال خواهد شد. 

اسنشال پیش از معرفی اولیه‌ی گوشی هوشمند PH-1 با شرایط نامساعدی مواجه شد؛ زیرا این کمپانی نتوانست به هدف اصلی خود برای عرضه‌ی این محصول دست یابد. اسنشال در ۳۰ می اعلام کرد که گوشی هوشمند این شرکت ظرف مدت ۳۰ روز به مشتریان عرضه خواهد شد؛ اما با فرا رسیدن ماه جولای، این کمپانی باز هم موفق نشد به وعده‌ی خود عمل کند و خریداران PH-1 همچنان در انتظار این دستگاه به سر می‌برند. شرکت مورد بحث حالا با انتشار یک خبر جدید، به کسانی که گوشی PH-1 را پیش‌خرید کرده‌اند قول داد که این محصول را طی هفته‌ی پیش رو به دست آن‌ها برساند‌.

اکنون بازار گوشی‌های هوشمند بسیار شلوغ و اشباع‌شده به نظر می‌رسد؛ اما باید توجه داشت که گوشی اسنشال صرفا یک گوشی هوشمند اندروید شبیه به سایر گوشی‌های موجود نیست. گوشی PH-1 توسط شرکتی ساخته شده است که ریاست آن را پدر سیستم‌عامل اندروید یعنی اندی رابین بر عهده دارد. رابین قبلا به‌عنوان یکی از مدیران اجرایی گوگل در این کمپانی فعالیت می‌کرد و سیستم‌عاملی که وی پایه‌گذاری کرد، هم‌اکنون در سراسر جهان روی بیش از ۲ میلیارد دستگاه فعال اجرا می‌شود.

با توجه به نمایشگر ۵.۷ اینچی گوشی اسنشال و حاشیه‌ی بسیار باریکی که این صفحه نمایش را احاطه کرده، قطعا ظاهر این گوشی در سطح محصولات رده‌بالا است. از جمله قابلیت‌های برجسته‌ی دیگر PH-1 می‌توان به مکان اتصال ماژول‌های مغناطیسی مثل ماژول دوربین ۳۶۰ اشاره کرد.

گوشی هوشمند اسنشال در حال حاضر با قیمت ۷۰۰ دلار و فقط در کشور آمریکا به فروش می‌رسد. شایان ذکر است که قیمت تعیین‌شده برای این محصول در سطح سایر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بازار است و در واقع شما با پرداخت مبلغی در حد قیمت گوشی PH-1 می‌توانید یک آیفون ۷ یا یک گلکسی اس ۸ خریداری کنید.

به نظر می‌رسد سرانجام به زمان عرضه‌ی گوشی اسنشال بسیار نزدیک شده‌ایم و حالا باید دید این محصول چه بازخوردی از جانب کاربران دریافت خواهد کرد و در برابر رقبا چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند اسنشال چیست؟ با وجود رقبای قدرتمندی چون آیفون ۷ و گلکسی اس ۸ که قیمتی در حد گوشی PH-1 دارند، آیا محصول اسنشال می‌تواند در بازار عملکرد خوبی داشته باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات