لنوو یک ویدئوی تبلیغاتی برای رویداد IFA 2017 منتشر کرد

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی لنوو در حال آماده‌ شدن برای نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ است و تقریبا دو هفته پیش از نطق رسمی این شرکت در برلین، یک تیزر تبلیغاتی از محصولات آن‌ در یوتیوب منتشر شده است.
تبلیغات

در فاصله کوتاهی تا برگزاری IFA ۲۰۱۷، ویدئوی جدیدی از لنوو منتشر شده و محصولات مختلف این شرکت را که قرار است در رویداد پیش رو معرفی شوند، نشان می‌دهد. این ویدئو به‌صورت خلاصه، محصولات مختلفی نظیر کامپیوترهای جدید تبدیل‌شونده‌ی سری یوگا بوک، هدست واقعیت افزوده و حتی گوشی هوشمند موتو زد ۲ فورس را به همراه موتو ماد دوربین ۳۶۰ درجه‌ به نمایش می‌گذارد.

لنوو، بیش از یک ماه پیش، حضور خود را در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ در برلین تأیید کرده بود و در همان هنگام فاش کرد که برای نطق رسمی خود در ۳۱ آگوست برنامه‌ریزی کرده است. در آن زمان از جزئیات محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شوند، اطلاعاتی در دست نبود؛ اما اکنون این شرکت با انتشار این ویدئو، جزئیات بیشتری فاش کرده است. در این تیزر به‌صورت اجمالی، نت‌بوک جدیدی با کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه و لپ‌تاپ دیگری از سری یوگا را به همراه قلم و نمایشگر لمسی و کیبورد مشاهده می‌کنیم. همچنین لنوو تصویری از هدست واقعیت افزوده‌ی خود را به همراه کنترلرهای حرکتی مجهز به پلتفرم دی‌دریم گوگل نمایش می‌دهد. قبلا شایع شده بود که نام این هدست واقعیت افزوده‌ی مجهز به نمایشگر، «میراژ» خواهد بود و بر اساس اعلام خود شرکت، این محصول به‌صورت مستقل عمل خواهد کرد و برای انجام وظیفه‌ی خود به هیچ گوشی هوشمند یا کامپیوتری وابسته نخواهد بود.

این تیزر جدید همچنین به‌صورت خلاصه، گوشی هوشمند فب ۲ مجهز به پلتفرم واقعیت افزوده‌ی گوگل موسوم به پروژه‌ی تانگو، اسپیکر دستیار هوشمند لنوو و موتو ماد دوربین ۳۶۰ درجه‌ را  که اواخر سال گذشته معرفی شد، نشان می‌دهد. هنوز مشخص نیست که لنوو قصد نمایش برخی از محصولات عرضه‌شده‌ی خود را به همراه محصولات جدیدترش در نمایشگاه برلین دارد یا اینکه فرجام دیگری در انتظار برخی از محصولات قدیمی این شرکت نظیر کامپیوتر تبدیل‌شونده‌ی یوگا بوک و گوشی فب ۲ پرو است. در هر صورت، لازم به ذکر است که هیچ گوشی هوشمند جدیدی با برند لنوو یا وایب در این ویدئوی تبلیغاتی نمایش داده نشده است؛ زیرا این شرکت منابع بخش موبایل خود را در اختیار شرکت زیرمجموعه‌اش موتورولا قرار داده است.

در انتها شما را به تماشای این تیزر تبلیغاتی دعوت می‌کنیم:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات