حساب کاربری رسمی بیل گیتس در اینستاگرام ایجاد شد

سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بیل گیتس، شریک موسس مایکروسافت، حساب شخصی خود را در اینستاگرام ایجاد کرد. او قصد دارد تصاویری را از فعالیت‌های بشر دوستانه‌‌اش منتشر کند.
تبلیغات

حتی اگر علاقه‌ای به دنیای فناوری نداشته باشید، قطعا نام بیل گیتس (Bill Gates) را شنیده‌اید؛ شریک موسس شرکت مایکروسافت و کسی که باعث شد تا سیستم‌عامل ویندوز به وجود بیاید، روز جمعه اکانت رسمی‌اش را در اینستاگرام ایجاد کرد. گیتس دیگر شغلی دائمی در مایکروسافت ندارد و به عنوان مشاور ارشد مدیر عامل جدید این شرکت یعنی ساتیا نادلا و به‌صورت پاره وقت فعالیت می‌کند. او اکنون تمام سرمایه و زمان خود را وقف فعالیت‌های انسان دوستانه و ریشه‌کن کردن بیماری‌ها در کشورهای در حال توسعه می‌کند. گیتس حساب کاربری رسمی خود را در اینستاگرام ایجاد کرد تا بتواند نوع و نتایج فعالیت‌های خود را در معرض اطلاع عموم قرار دهد. گیتس اولین تصاویر خود را از کشور تانزانیا در آفریقا ارسال کرد؛ همان‌طور که از او انتظار می‌رود، برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه به این کشور رفته است.

بیل گیتس

او در مورد این تصاویر نوشته است:

سلام اینستاگرام! من با بچه‌های مدرسه‌ی «کیچبا» در شهرستان «موهزا»، ناهار فوق‌العاده‌ای خوردم و با «اوپندو مینگرا» آشنا شدم. او یک پزشک فوق‌العاده است که تمام وقت خود را به مبارزه با بیماری‌های مربوط به مناطق گرمسیری اختصاص می‌دهد. من و همسرم، سال‌هاست که به تانزانیا می‌آییم. واقعا پیشرفت وضعیت سلامت در این کشور برای من شگفت‌آور است. به‌علاوه، منظره‌ی اینجا عالی است. هر وقت که به کشورهایی نظیر تانزانیا می‌آیم، آرزو می‌کنم که کاش افراد دیگری هم با من هم‌سفر بودند تا با این مردم آشنا می‌شدند. مطمئنم که آن‌ها هم مثل من، با دیدن پیشرفت در سراسر جهان، به آینده امیدوارتر می‌شدند. می‌خواهم تصاویری را که در سفرهایم ثبت می‌کنم در اینستاگرام به اشتراک بگذارم. امیدوارم که من را همراهی کنید.

با اینکه تنها چند روز از ایجاد این حساب کاربری می‌گذرد، گیتس توانسته است تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار فالورر داشته باشد. با اینکه بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان محسوب می‌شود، ولی قصد دارد در اینستاگرام تنها تصاویری در مورد فعالیت‌های انسان دوستانه‌ی خود و همسرش را منتشر کند. اگر تمایل دارید که حساب کاربری بیل گیتس را در اینستاگرام دنبال کنید، عبارت ThisIsBillGates را در این شبکه‌ی اجتماعی، جستجو کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات