حواشی جشن ۲۳ سالگی تلفن همراه؛ رقابت اپراتور اول و ایرانسل از زبان مدیرعامل همراه اول

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در جشن ۲۳ سالگی تلفن همراه در ایران، مدیرعامل همراه اول به رقابت اپراتور اول و ایرانسل پرداخت.
تبلیغات

وحید صدوقی در مراسم سالگرد ۲۳ سالگی سیم‌کارت در ایران به رقابت نابرابر همراه اول و ایرانسل پرداخت و گفت:

در حالی که اپراتورهای دوم و سوم تراز منفی دارند و باوجود همه سختگیری‌ها هم‌اکنون برنده‌ی قاطع ترابردپذیری، همراه اول است و یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از مشترکان دیگر اپراتورهای تلفن همراه در کشور از همراه اول خدمات می‌گیرند.

به گفته‌ی صدوقی، پروانه‌ی نسل ۳ و ۴ همراه اول ۶ ماه بعد از پروانه اپراتور دوم صادر شد و در حالی که فرصت رقابت، تبلیغ و توسعه در شرایط نابرابر برای اپراتور رقیب (ایرانسل) بود، این اپراتور ۴۰ مگابایت و همراه اول با وجود داشتن ۶۰ درصد سهم بازار، تنها ۳۰ مگابایت پهنای باند با فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتز داشت و توانست شبکه‌ی خود را توسعه دهد.

مدیرعامل اپراتور اول در ادامه افزود:

همراه اول در این ۴ سال سکوت کرد، ولی باوجود همه‌ی این سختگیری‌ها از همه‌ی این امتحانات سربلند بیرون آمد. با ۱۰ مگابایت بیشتر، رقیب ما طی دو سال شبکه نسل چهار خود را توسعه داد. ما با مشکلات زیادی که داشتیم ۵ مگابایت پهنای باند با فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتز شبکه نسل ۲ را تخلیه و شبکه LTE را فعال کردیم.

از سوی دیگر ظاهرا ایرانسل در تبلیغات خود عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور را که به تایید وزیر ارتباطات رسیده است، مطرح می‌کند که این موضوع اپراتور اول تلفن همراه را ناراضی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات