برنامه Video2me: مدیریت و ویرایش عکس، ویدیو و صوت - زوم اپ

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Video2me اپلیکیشنی همه‌کاره برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید به ویرایش ویدیو، صدا و تصاویر بپردازید.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای ویرایش فایل‌های صوتی، ویدیویی و عکس‌ها در زوم اپ معرفی کرده‌ایم که هرکدام ابزارهای متنوعی در زمینه‌ی کاری خود در اختیار کاربران قرار می‌دادند. اما آیا تا به حال به اپلیکیشنی همه‌کاره که یک‌تنه قادر به ویرایش عکس، ویدیو و صوت باشد فکر کرده‌اید؟ Video2me اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که با نصب آن می‌توانید به‌طور هم‌زمان به ویرایش عکس، ویدیو و صوت بپردازید و از دیگر اپلیکیشن‌هایی که هر کدام تنها به یکی از این موارد می‌پرداختند، بی‌نیاز شوید. طبیعتا کاربرانی وجود دارند که به هیچ‌کدام از این اپلیکیشن‌های ویرایشگر نیاز ندارند؛ اما اگر جزو افرادی باشید که روزانه مشغول اشتراک‌گذاری عکس یا ویدیو در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام یا تلگرام هستند، حتما اهمیت بالای چنین برنامه‌ای را درک خواهید کرد. در ادامه به‌صورت بخش‌بندی شده، به معرفی امکاناتی که این برنامه در اختیار شما قرار خواهد داد می‌پردازیم.

ساخت ویدیوهای کلاژ اولین امکانی است که در بخش ویرایشگر ویدیویی این برنامه شاهد آن خواهید بود. از بخش‌های بعدی می‌توان به ساخت اسلایدشو از عکس‌ها، برش زدن ویدیوها و جدا کردن بخش مورد نظر، تبدیل فایل ویدیویی به Gif و بالعکس، کاهش حجم و کیفیت ویدیوها، کراپ کردن بخشی از تصویر ویدیوها، امکان ثبت اسکرین شات از ویدیو و چرخاندن تصویر اشاره کرد.

بخش مدیریت عکس و گیف، چیزی از بخش ویدیویی برنامه کم ندارد و امکانات بی‌نظیری در اختیار شما قرار خواهد داد. ساخت تصاویر متحرک گیف از عکس‌های ساده، امکان فیلم‌برداری توسط گوشی و تبدیل به گیف، امکان ساخت فایل گیف از ویدیو و بالعکس، برش، چرخش و تغییر سایز فایل گیف از امکانات مربوط به فایل‌های گیف هستند و امکان تغییر روشنایی تصاویر، برش بخش مورد نظر از یک عکس، امکان اعمال فیلترهای جذاب روی تصاویر و ... از ابزارک‌هایی هستند که در کار با عکس‌ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در بخش صوتی علاوه بر تعیین یا تغییر رینگتون و ...، می‌توانید فایل‌های صوتی ویدیوها را استخراج کنید‌. برای مثال اگر از موسیقی یک ویدیو خوشتان آمده است، توسط این بخش می‌توانید ویدیوی مورد نظر را به فرمت Mp3 تبدیل کنید. توسط ابزار Trim می‌توانید به برش دادن فایل‌های صوتی و ساخت رینگتون بپردازید. برای دانلود برنامه اندروید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • طراحی گویای رابط کاربری
  • امکان ویرایش ویدیو، عکس و صوت
  • شامل ابزارهای بسیار متنوع و کاربردی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات