آغاز فروش شاسی بلند ساوانا تا پایان تابستان

پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو اعلام کرد تا یک ماه آینده فروش شاسی‌بلند جدید فوتون با نام ساوانا را آغاز خواهد کرد.
تبلیغات

حسین روانبد، معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو، ضمن اشاره به استقبال چشمگیر مردم از خودروی ساوانا در نمایشگاه خودروی مشهد و مراجعه مکرر بازدیدکنندگان جهت خرید و پیش‌خرید این خودرو، از آغاز فروش این شاسی‌بلند جدید بازار ایران طی یک ماه آینده و پس از انجام مقدمات و دریافت مجوز شماره‌گذاری آن خبر داد.

روانبد با اشاره به رونمایی از ساوانا برای اولین بار و طی نمایشگاه خودروی مشهد، مدعی شد:

تنها خودروی آفرود و شاسی‌بلند واقعی که قرار است در داخل تولید شود؛ فوتون ساوانا است و دیگر خودروها تنها قد بلندی دارند.
foton sauvana

وی ضمن اعلام این مطلب که شرکت عظیم خودرو فعلا تعداد ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ دستگاه از این شاسی‌بلند ۷ نفره چینی را به‌صورت CBU وارد کشور خواهد کرد، اظهار داشت:

طبق پیش‌بینی‌های ما، از مهرماه مدل وارداتی این خودرو پس از کسب مجوزهای لازم جهت ترخیص و شماره‌گذاری، وارد جاده‌های کشور خواهد شد. تا زمانی که شماره‌گذاری به‌طور کامل انجام نشود اقدام به فروش خودرو نخواهیم کرد؛ اما انتظار داریم تا ۲۰ روز آینده مجوز پلاک‌گذاری ساوانا را دریافت کنیم.
foton sauvana

معاون فروش شرکت عظیم خودرو از برنامه‌ریزی این شرکت جهت مونتاژ و تولید ساوانا تا پیش از زمستان در ایران خبر داد و گفت:

امیدواریم آذرماه مونتاژ این خودرو را در داخل شروع کنیم. البته ۱ ماه اول معمولا تولید آزمایشی خواهد بود. پس از رفع مشکلات احتمالی، مدل تولید داخل احتمالا از بهمن‌ماه وارد بازار خودروی کشور خواهد شد. با توجه به اینکه به خدمات پس از فروش این خودرو توجه ویژه‌ای داشته‌ایم؛ لذا در مرحله اول که فروش به‌صورت محدود انجام خواهد شد، سعی خواهیم کرد ابتدا در استان‌هایی که امکان خدمات‌دهی بیشتری برای ما فراهم است، ساوانا را عرضه کنیم.
foton sauvana

وی از مذاکره عظیم خودرو با چند شرکت چینی دیگر جهت تکمیل ظرفیت تولید این شرکت خبر داد و اعلام کرد که  خودروی ساوانا تنها بخشی از ظرفیت تولید عظیم خودرو را به خود اختصاص خواهد داد و محصول دیگری از شرکت فوتون و چند شرکت دیگر چینی، به‌زودی وارد چرخه تولید خواهند شد.

در همین زمینه علی پناهی، مدیر خدمات پس از فروش عظیم خودرو، به این نکته اشاره کرد که این شرکت در حال توسعه زیرساخت‌های لازم است؛ به‌نحوی‌که امکان پذیرش اینترنتی خودرو برای مشتریان فراهم خواهد شد تا پس از ورود به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های رسمی این شرکت، روند انجام‌ کارها را رصد کنند. وی در این زمینه اظهار داشت:

حدود ۴ سال است که در زمینه خدمات پس از فروش فعالیت داریم؛ اما ابتدا زیرساخت‌های خدماتی خود را فراهم کردیم و سپس به دنبال فروش خودرو رفتیم. چراکه معتقدیم خدمات پس از فروش و رضایت مشتریان، در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد.
foton sauvana

پناهی اعلام کرد که ساوانا در ابتدا در ۵ یا ۶ استان که نمایندگی‌های عظیم خودرو قادر به ارائه سرویس و خدمات هستند؛ عرضه خواهد شد و به علت تردد این خودرو در سایر شهرها و استان‌های کشور، خدمات حمل امدادی و رایگان اختصاصی در نظر گرفته شده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای خودرو در هر نقطه‌ای از ایران، یا تکنسین در کمترین زمان ممکن حاضر شود و یا خودرو به نزدیک‌ترین نمایندگی منتقل شود. در ادامه وی از هدف‌گذاری این شرکت جهت تعمیر خودرو و تحویل آن به مشتری در حداکثر ۴۸ ساعت خبر داد و اظهار داشت:

برای ساوانا گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر را در نظر گرفته‌ایم. این گارانتی در هیچ‌یک از خودروهای داخلی دیده نمی‌شود و این نشانه اعتماد ما به این خودرو است. تمام تمهیدات لازم جهت تأمین قطعات یدکی این خودرو اندیشیده شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی از بابت تأمین قطعات یدکی ساوانا وجود ندارد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات