انتشار اطلاعات جدید در مورد صفحه نمایش آیفون 8

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدیدی درباره‌ی صفحه نمایش آیفون ۸، پرچمدار جدید اپل که تا ماه آینده معرفی می‌شود، منتشر شده است.
تبلیغات

دو ماه قبل از آن که در سال ۲۰۱۰، استیو جابز آیفون ۴ را معرفی کند، یکی از مهندسان اپل نسخه اولیه آیفون ۴ را در یک کافه جا گذاشته بود. این بار اما فرم‌ور بلندگوی هوشمند هوم‌پاد اپل، باعث شده است تا جزئیات دسته اولی در مورد آیفون۸ درز کند. با زومیت همراه شوید.

 توسعه‌دهندگان از طریق جستجو در میان اطلاعات نرم افزار HomePod اپل، به اطلاعاتی در مورد طراحی گوشی و قابلیت جدید باز کردن قفل بیومتریک Face ID دست یافته‌اند. نرم افزار این اسپیکر، همچنین نشان داده است که دیگر دکمه home روی آیفون ۸ وجود نخواهد داشت و هیچ سنسور لمسی ID در دسترس نخواهد بود یا حداقل اطلاعاتی در این مورد فعلا در دسترس نیست.

یافته‌های جدید در مورد ویژگی‌های آیفون ۸، ظاهرا اطلاعات قبلی را تایید می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون۸ که در فروش آن نیز موثر خواهد بود، فاصله لبه‌های نمایشگر آن است که به کاربر امکان دسترسی به یک صفحه نمایش بزرگتر حتی در مدل ۴.۷ اینچی را خواهد داد. این یعنی رزولوشن بهتر، حتی در مدل ۴.۷ اینچی؛ آیفون۸ کیفیت تصویر بهتری ارائه می‌دهد.

stroughtonsmith، توسعه‌دهنده‌ای که برای اولین بار از یافته‌هایش از نرم افزار HomePod شروع به توئیت کرد، اشاره‌ای به وضوح صفحه نمایش آیفون ۸ در داخل کدها کرده و در این خصوص توئیت کرده است.

در سیستم عامل‌ (OS)، کد‌های کوچکی وجود دارد که نشان می‌دهد آیفون ۸ یک صفحه ۳x، با وضوح تصویر ۱۱۲۵ در ۲۴۳۶ خواهد داشت.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود‌، این اعداد آشنا به نظر می‌رسند، به‌این دلیل که Ming-Chi Kuo یکی از نویسندگان معروف Apple Insider در ماه فوریه اعلام کرده بود، آی‌فون۸ صفحه نمایشی ۵.۸ اینچی OLED با رزولوشن ۲۸۰۰در ۱۲۲۴ پیکسل دارد، اما بخش در دسترس نمایشگر ۵.۱۵ اینچی با وضوح ۲۴۳۵ در ۱۱۲۵ پیکسل خواهد بود.

صفحه نمایش آیفون 8

یافته‌های Troughton-Smith وضوح و نسبت ابعاد iPhone 8 را تایید می‌کند. وضوح تصویر آیفون ۸، ۲۴۳۶در ۱۲۲۵پیکسل خواهد بود و صفحه نمایش آن هم‌چنان از کیفیت نمایش رتینا استفاده خواهد کرد، ۵۲۱ پیکسل در هر اینچ، صفحه‌های نمایش رتینا بر اساس قواعد اپل می‌توانند وضوح تصویری بیش از ۳۲۶ پیکسل در اینچ داشته باشند.

نظر شما در مورد آیفون ۸ چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات