طرح شماتیک ال‌ جی وی 30 حذف نمایشگر ثانویه را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طرح شماتیک جدیدی از گوشی پرچم‌دار ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده است که تأیید می‎کند این مدل، فاقد نمایشگر ثانویه خواهد بود.
تبلیغات

مدتی است که شایعاتی در مورد گوشی پرچم‎دار ال‌جی وی ۳۰ وجود دارد و این مدل، ۳۱ آگوست (۹ شهریور) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. به‌تازگی، طرح شماتیک ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده است و ادعا می‌شود که طرح مذکور، از کتابچه راهنمای پرچم‎دار جدید ال‎جی به‎دست آمده است.

تشخیص شباهت‎های گوشی ا‌ل‌جی وی ۳۰ و ال‌جی جی ۶ چندان دشوار نخواهد بود؛ حاشیه‎های بسیار کمی در اطراف نمایشگر وجود دارد. در این طرح شماتیک، مشاهده می‌شود که در حاشیه بالای نمایشگر، بلندگو و سنسور‌های دیگر مانند سنسور دوربین جای گرفته‌اند و همین موضوع باعث شده است حاشیه بالای نمایشگر، بیشتر از حاشیه‌های موجود در دو طرف صفحه‎نمایش باشد. البته به‌ نظر می‌رسد که خبری از لوگوی شرکت سازنده در حاشیه پایین صفحه‎نمایش نیست.

نسبت تصویر نمایشگر فول‌ویژن مورد استفاده در این گوشی احتمالا ۱۸ به ۹ خواهد بود و همانند ال‌جی جی ۶، پرچم‎دار جدید ال‌جی از سری V، به نمایشگری با گوشه‏‌های دارای انحنا مجهز شده است. با این‎حال، هیچ خبری از به‎کارگیری نمایشگر ثانویه در گوشی ال‌‏جی وی ۳۰ نخواهد بود. شایعات گذشته نشان می‌دهند که شرکت ال‌جی، وی ۳۰ را با پنل صفحه‌نمایش اولد به بازار عرضه خواهد کرد.

طرح شماتیک الجی وی 30

آنچه که در این طرح شماتیک بسیار اهمیت دارد، حذف نمایشگر ثانویه از بالای نمایشگر اصلی است. صفحه‌نمایش ثانویه به امضای ال‌جی روی سری گوشی‌های پرچم‎دار V مبدل شده است و دو نسل قبل یعنی ال‎جی وی ۱۰ و ال‌جی وی ۲۰ با نمایشگر ثانویه عرضه شده‌اند. با این‌حال، به‌ نظر می‌رسد که ال‌جی از عرضه پرچم‎دار جدید خود با نمایشگر ثانویه صرف‌ نظر کرده است تا گوشی ال‌جی وی ۳۰ شباهت چندانی به دو نسل قبلی خود نداشته باشد.

در پشت بدنه، دوربین دوگانه دیده می‎شود و سنسور اثر انگشت مانند ال‌جی جی ۶ و وی ۲۰، با طراحی دایره‌ای شکل پایین‎تر از دوربین اصلی جای گرفته است. فلاش LED دوگانه نیز در کنار دوربین اصلی وجود دارد.

 با وجود گمانه‎زنی‌هایی مبنی بر ارائه ال‌جی وی 30 با یک طراحی جدید، به‌ نظر می‎رسد که ال‌جی وی ۳۰ تفاوت چندانی با ال‌‏جی جی 6 ندارد؛ هرچند این مدل در مقایسه با گوشی پرچم‎دار نیمه اول ۲۰۱۷ ال‎جی، به مشخصات سخت‏‌افزاری قدرتمندتری مجهز شده است. البته از آنجایی‌که تصاویر فاش شده غیر رسمی هستند، باید به طرح شماتیک جدید نیز با دیده شک و تردید نگریست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات