سایپا، سیتروئن C3 را تا پایان سال عرضه خواهد کرد

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد اولین محصول سیتروئن فرانسه با نام C3 تا اواخر سال جاری تولید و به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، از عرضه‌ی خودروی سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک سایپا و سیتروئن فرانسه تا پایان امسال خبر داد:

سایپا کاشان به عنوان مرکز اصلی مشارکت با سیتروئن فرانسه در نظر گرفته شده است و درحال پیاده‌سازی برنامه‌های مشترک خود با این خودروساز فرانسوی هستیم. این همکاری علاوه بر تولید محصولات این خودروساز در ایران، طراحی و تولید خودرویی مشترک را نیز شامل می‌شود؛ به نحوی که این محصول تولیدی با برند مشترک هر دو خودروساز به بازار عرضه خواهد شد.
citroen c3

وی با اشاره به این موضوع که همکاری با خودروسازی بین‌المللی مانند سیتروئن در جهت طراحی و تولید خودرویی داخلی برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور انجام می‌شود، به خبرنگاران گفت:

اولین محصول تولیدی شرکت سیتروئن در ایران، خودروی C3 خواهد بود که پیش‌بینی می‌کنیم تا اواخر سال جاری تولید و روانه بازار شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این نکته که قیمت این خودرو در زمان عرضه مشخص خواهد شد، اذعان داشت:

در تمامی مراحل طراحی، تولید، قیمت‌گذاری و عرضه محصولات مشترک ما، شرکت سیتروئن نظارت داشته و اعمال نظر خواهد کرد.
سیتروئن C3

خودروی سیتروئن C3 در کلاس خودروهای کراس‌اوور شهری و کوچک قرار دارد که نسخه اولیه‌ی آن در سال ۲۰۱۴ رونمایی شد. این خودرو با پیشرانه‌های مختلفی در بازار جهانی حضور داد و باید منتظر ماند و دید مدلی که در ایران عرضه خواهد شد، چه مشخصات فنی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات