پیش‌نمایش گرندپری اتریش 2017 فرمول یک

یک‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
امروز مسابقات فرمول یک راس ساعت ۱۶:۳۰ و در کشور اتریش و خانه‌ی تیم ردبول برگزار می‌شود.
تبلیغات

رقابت‌های فصل ۲۰۱۷ در مرحله‌ی نهم خود به کشور اتریش و شهر اسپیلبرگ رسیده است. با توجه به عملکرد خوب ردبول در گرندپری باکو، این تیم امید زیادی به ادامه‌ی موفقیت خود دارد.

گرندپری اتریش فرمول یک 2017

روز گذشته در جریان رقابت‌ زمان‌گیری گرندپری اتریش ۲۰۱۷، والتری بوتاس عملکرپ فوق‌العاده‌ای داشت و موفق به شکست سباستین فتل و کسب دومین پل پوزیش خود در فصل جاری شد. این در حالی است که لوئیس همیلتون در جایگاه سوم قرار گرفت. این راننده‌ی مطرح تیم مرسدس بنز به دلیل تعویض گیربکس خود نیز با جریمه‌ی پنج پله‌ای روبرو خواهد شد و امروز از جایگاه هشتم، رقابت خود را آغاز خواهد کرد. پیش‌تر همیلتون در Q1 بهترین زمان را به نام خود ثبت کرده بود. اما وی در Q2 و Q3  موفق به شکست بوتاس و فتل نشد و در جایگاه سوم ایستاد. قهرمان سه دوره از رقابت‌های فرمول یک پس از پایان زمان‌گیری اعلام کرد که تمام توان خود را به کار گرفته بود اما نتایج نهایی کاملا از شرایط مطلوب فاصله دارد.

گرندپری اتریش فرمول یک 2017

پس از همیلتون نیز کیمی رایکونن فنلاندی از تیم فراری بهترین زمان را از خود به جای گذاشت تا طبق سنت فصل جاری فرمول یک، در گرندپری امروز نیز شاهد رقابت تیم‌های مرسدس بنز و فراری برای کسب عنوان قهرمانی باشیم.

گرندپری اتریش فرمول یک 2017

تیم ردبول با توجه به آشنایی نزدیک با پیست زلتوگ، امید زیادی به چالش خودروهای مرسدس بنز و فراری دارد. با این حال دنیل ریکیاردو نتوانست جایگاه بهتری نسبت به اصلی‌ترین رقبای خود کسب کند و در رده‌ی پنجم قرار گرفت. مکس وشتاپن هم‌تیمی وی نیز با ثبت زمان ۱:۰۵.۴۸۰، ششمین خودروی سریع رقابت‌های روز گذشته لقب گرفت. 

گرندپری اتریش فرمول یک 2017

عملکرد خوب رومن گروژان از دیگر نکات برجسته رقابت دیروز بود که خود را در جایگاهی بالاتر از خودروهای فورس ایندیا قرار دارد. سرجیو پرز و استبان اوکن نیز عملکرد نزدیکی داشتند و در جایگاه‌های هشتم و نهم قرار گرفتند. با توجه به تنش بالای بین این دو راننده در گرندپری‌ باکو و کانادا، امروز نیز می‌توان رقابتی داغ بین این دو هم‌تیمی را شاهد بود.

گرندپری اتریش فرمول یک 2017

از دیگر موارد قابل توجه دورهای زمان‌گیری گرندپری اتریش، عملکرد ناامید کننده‌ی تیم ویلیامز بود که هر دو راننده‌ی این تیم در همان Q1 از دور رقابت خارج شدند. تیم مک‌لارن هوندا که در دورهای تمرینی زمان‌های قابل توجهی از خود به جای گذاشته بود و فرناندو آلونسو راننده‌ی مطرح این تیم موفق به قرارگیری بین ۱۰ راننده‌ی برتر شده بود، در رقابت‌ زمان‌گیری و با توجه به بازگشت آلونسو به استفاده از پیشرانه‌ی قدیمی‌تر هوندا، موفق به حضور در Q3‌ نشدند. آلونسو پس از اتمام این رقابت‌ها از نبود توان کافی در پیشرانه‌ی خود مجددا گله کرد و اذعان داشت که خودرو توانایی بیشتری برای ثبت زمان بهتری ندارد.

در ادامه می‌توانید عملکرد کلی تیم‌ها و راننده‌های فرمول یک را در جریان مراحل سه‌گانه‌ی رقابت زمان‌گیری گرندپری اتریش ۲۰۱۷ مشاهده کنید.

گرندپری اتریش فرمول یک 2017

گرندپری اتریش ۲۰۱۷ امروز راس ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و شبکه‌ی ورزش نیز برای پخش زنده‌ی آن، برنامه‌ریزی کرده است. در صورتی که به رقابت‌های اتومبیلرانی و فرمول یک علاقه دارید، رویداد امروز را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات