وزیر ارتباطات: مخالفت با نمایشگاه TGC بی انصافی است

جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات درباره‎ی مخالفت‌هایی که با برگزاری نمایشگاه تهران گیم کانونشن ابراز شده بود، اظهار نظر کرد و آنها را بی انصافی خواند.
تبلیغات

زمانی که خبر برگزاری نمایشگاه تهران گیم کانونشن توسط بنیاد ملی بازی‎‌های رایانه‎ای منتشر شد، برخی مخالفان داخلی نسبت به برگزاری آن واکنش نشان دادند. از علل مخالفت این دسته با برگزاری این رویداد می‌توان به حضور شرکت فرانسوی Game Connection به عنوان پل ارتباطی میان ایران و شرکت‌‌های اروپایی، آمریکایی و چینی اشاره کرد. شرکتی که همکاری با آن به نظر برخی از رسانه‎های داخلی به کام شرکت‎های آمریکایی بود. 

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بیانیه‌ای در مورد این خبر منتشر کرد که متن آن را می‎توانید در زومجی بخوانید و اما وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این خصوص امروز در نمایشگاه تهران گیم کانونشن اظهار نظر جالبی کرد:

همواره زمانی که اتفاقی در کشور رخ می‌دهد، افرادی هستند که با آن مخالف باشند و این خوب نیست؛ مخصوصا که نمایشگاهی مثل TGC، رویدادی است که تمامی عواقب مثبت و نتایج آن در نهایت به نفع جوانان این کشور خواهند بود و باعث خواهد شد تا استعداد‌های آن‌ها شکوفا شود و بتوانند از نزدیک با برخی از بزرگ‌ترین فعالان این صنعت دیدار کنند. مخالفت با چنین رویدادی یک بی‌انصافی است.

همچنین رئیس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‎ای نیز دیروز در افتناحیه‌ی نمایشگاه TGC با اشاره به مقاومت‌ها در برابر موضوعات ناشناخته در کشور گفت:

مخالفان می‌توانند با حضور در این رویداد از حضور بیش از ۲۰۰۰ بازیساز آگاه شوند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات