تیزر تبلیغاتی بنز برای وانت سری X

پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرسدس بنز اولین ویدیو تبلیغاتی خود جهت معرفی پیکاپ کلاس X را پیش از رونمایی رسمی از این خودروی جدید در ۲۷ تیرماه، منتشر کرد.
تبلیغات

بر اساس مدل‌های مفهومی که پیش از این درباره محصول جدید مرسدس بنز یعنی کلاس X منتشر شده است، پیش‌بینی می‌شود خودروهای تولیدی در این کلاس تلفیقی از ظرافت، زیبایی و تجمل باشند که در عین حال به‌عنوان خودرویی روزمره به شمار می‌آیند.

در ویدیوی منتشرشده اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ اما مشخص است که در قسمت جلوی پیکاپ، جلوپنجره مشبک عمودی همراه با چراغ‌های LED به کار رفته است. با حرکت به سمت انتها، بدنه انحنادار خودرو همراه با ساختار متالیک پنجره‌ها و چرخ‌های آلیاژی کاملا مشهود است.

مهندسان و طراحان مرسدس بنز در این خودرو از گلگیر برآمده، دسته درهای کروم و چراغ‌های عمودی LED در قسمت عقب خودرو نیز بهره بردند. از دیگر ویژگی‌های مهم این پیکاپ می‌توان به باربند سقف و سیستم حفظ پایداری و تعلیق خودرو در قسمت انتهایی آن اشاره کرد.

مرسدس بنز اطلاعات زیادی درباره مشخصات این خودرو اعلام نکرده است؛ اما مدلی که در ویدیو به تصویر درآمده، احتمالا دارای شاسی مشابه خودروهای نیسان ناوارا و رنو آلاسکان است. جدا از بحث شاسی، این خودرو دارای طراحی و سبک منحصربه‌فرد، سیستم تعلیق بهبودیافته و فضای داخل کابین مجلل است.

جزییات بیشتری از این خودرو در دست نیست؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کلاس X مرسدس بنز با پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود سیستم دیفرانسیل عقب به‌عنوان سیستم پیش‌فرض خودرو لحاظ شود؛ اما سیستم چهارچرخ محرک نیز قابل سفارش خواهد بود.

با توجه به حضور خودروهای مطرح این کلاس در ایالات متحده آمریکا مانند شورولت کلورادو و جنرال موتورز کنیون، هنوز مشخص نیست که مرسدس بنز این خودرو را در این کشور عرضه خواهد کرد یا خیر. این خودروساز برجسته آلمانی در حال بررسی شرایط بازار آمریکا است تا در صورت امکان و تقاضای بازار، خودروی جدید خود را به یکی از مستعدترین بازارهای خودروی پیکاپ عرضه کند.

در پایان شما را به دیدن این ویدیو تبلیغاتی دعوت می‌کنیم.

دانلود: 480p - 720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات