تصاویر کیس گلکسی نوت 8، نمایشگر بدون حاشیه و اسکنر اثر انگشت آن را نشان می‌دهند

پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گلکسی نوت ۸ اولین پرچم‌دار سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه است. تصاویری از کیس‌های این گوشی منتشر شده که نمایشگر بدون حاشیه و اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی را نمایش می‌دهند.
تبلیغات

شایعات در مورد گلکسی نوت ۸ بالاگرفته ‎است؛ این گوشی احتمالا اولین پرچم‌دار شرکت سامسونگ است که از دوربین دوگانه بهره می‌برد. اطلاعاتی که درباره‌ی این دوربین منتشر شده‌ ، ظاهرا خیلی به مذاق کاربران خوشایند نبوده است. حدود یک ماه تا معرفی رسمی گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۸ باقی‌ مانده است. پیش‌ از این بارها شاهد لو رفتن مشخصات ظاهری گوشی‌های معرفی‌نشده توسط شرکت‌های سازنده کیس‌ها بودیم؛ با‎اینحال کمپانی سامسونگ تلاش زیادی برای لو نرفتن مشخصات این گوشی کرده است؛ اما انتشار تصاویری از کیسهای گلکسی نوت ۸ راهی زیرکانه برای تبلیغ محصولات آینده سازندگان لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند و تبلت‎ها است. اخیرا Olixar تصاویری منتشر کرده است مبنی بر اینکه این عکس‌ها متعلق به گلکسی نوت ۸ هستند. بااینکه سامسونگ این اطمینان را به کاربران داده بود که اسکنر اثر انگشت این بار در کنار دوربین قرار نخواهد گرفت؛ اما تصاویر‌ و رندرهای منتسب به فبلت گلکسی نوت ۸ در Olixar حاکی از وجود دوربین دوگانه با چینش افقی لنزها به همراه فلاش LED در پشت‌ گوشی و حسگر ضربان قلب و اسکنر اثر انگشت در کنار آن هستند. بااینکه طراحی مذکور در این فبلت تغییر نخواهد یافت و شاید بسیاری از خریداران احتمالی این فبلت پرچم‎دار را ناامید کرده باشد، سامسونگ به دنبال اعمال تغییراتی در برآمدگی پشت ‌گوشی است تا کاربران، تفاوت حس‌گر اثر انگشت را با لنزهای دوربین تشخیص دهند.

از تصاویر فاش شده می‌توان دریافت که گلکسی نوت ۸، در رنگ‌های متنوع سیاه، طوسی، نقره‌ای، آبی تیره و طلایی به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌های اخیر، پس‌ از اینکه مشخص شد شارژر بی‌سیم برای گلکسی اس ۸ عرضه نخواهد شد؛ این احتمال می‌رود که شارژر جانبی در کنار نوت ۸ ارائه شود.

Olixar کیس و کاور‎های متفاوتی ازلحاظ رنگ و طرح برای گلکسی نوت ۸ معرفی کرده است که در فروشگاه آنلاین موبایل‎فان باقیمت پایه‎ی ۵.۴۹ دلار پیش‌فروش می‌شوند. این نکته حائز اهمیت است که قیمت‌گذاری کیس‎ها در سال جاری بالاتر از سال‌های پیش بوده و این افزایش قیمت باعث شده است شایعه‌ی قیمت بالای این فبلت بیش‌ازپیش قوت بگیرد.

فبلت گلکسی نوت ۸ کمپانی سامسونگ، ۲۶ اوت (۴ شهریور) در رویداد Unpacked Media شهر نیویورک معرفی خواهد شد. عرضه این محصول یک ماه بعد از معرفی با قیمت حدودی ۹۰۰ دلار آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ آیا پرچم‎دار کمپانی سامسونگ با قیمت احتمالی ۹۰۰ دلار ارزش خرید دارد؟

گلکسی نوت 8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات