میزو پرو 7 به نمایشگر ثانویه رنگی مجهز شده است

چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر جدیدی از گوشی پرچم‏‌دار ۲۰۱۷ شرکت میزو با نام میزو پرو 7 منتشر شده است که به نمایشگر ثانویه متفاوت و جالب آن اشاره دارد.
تبلیغات

گوشی پرچم‎دار جدید شرکت میزو، میزو پرو 7، یکی از گوشی‌هایی است که شایعات زیادی درباره‌ی آن منتشر شده است. این مدل از یک نمایشگر ثانویه با طراحی متفاوت از گوشی‌های دیگر بهره می‌برد؛ شرکت میزو تصمیم گرفته است همانند گوشی‌های یوتافون، محصول جدید خود را با یک نمایشگر ثانویه در بخش پشتی دستگاه ارائه کند.

البته Meizu Pro 7 از گوشی‌های یوتافون متفاوت خواهد بود؛ زیرا نمایشگر ثانویه پشتی گوشی، ابعاد کوچکی دارد و برخلاف محصولات شرکت یوتا که از یک نمایشگر اضافه e-ink بهره می‎گیرند؛ این مدل به یک نمایشگر تمام‌رنگی LCD مجهز شده است.

پنل LCD مورد استفاده در این گوشی، برخلاف انتظارات پیشین، تنها به نمایش رنگ سیاه و سفید محدود نخواهد بود. بااین‌حال مشخص نیست که استفاده از این پنل به‌جای یک نمایشگر e-ink چه تأثیری بر ماندگاری شارژ باتری خواهد داشت. با توجه به اینکه پنل مورد استفاده در پشت گوشی، نمایشگر LCD خواهد بود؛ هنوز نمی‎دانیم که شرکت میزو چه قابلیت‎ها و کاربردهایی برای این نمایشگر در نظر گرفته است.

میزو پرو 7

سایر مشخصات‌ فنی گوشی پرچم‎دار جدید شرکت میزو به شرح زیر هستند:

  • نمایشگر AMOLED با اندازه ۵.۲ اینچی و پشتیبانی از قابلیت لمس‌ سه‎بعدی
  • چیپ‌ست Helio x30 مدیاتک با پردازنده ۱۰ هسته‎ای
  • ۶ گیگابایت رم
  • دوربین پشتی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
  • جک ۳.۵ میلی‎متری هدفون
  • زمان زیادی تا رونمایی از گوشی میزو پرو 7 باقی نمانده است؛ ظاهرا میزو تصمیم دارد در ۲۶ جولای (۴ مرداد) از گوشی پرچم‎دار جدید خود به‌صورت رسمی رونمایی کند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات