آموزش خاموش شدن خودکار مانیتور در هنگام قفل ویندوز

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در این مقاله قصد داریم راه‌ حلی برای خاموش شدن خودکار نمایشگر هنگام قفل ویندوز به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز این قابلیت را دراختیار شما قرار می‌‎دهد که پس از گذشت مدتی از غیر فعال بودن و استفاده نکردن از آن، سیستم شما به حالت خواب، خاموش یا قفل برود. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که بعد از عملیات قفل (Lock) ویندوز، مانیتور شما به‌صورت خودکار خاموش نخواهد شد و این امر موجب استفاده‌‎‎ی بیهوده از برق می‌شود.

با این توصیفات، چگونه می‌­توان کاری کرد که با زدن کلید میانبر قفل ویندوز (Win + L)، نمایشگر هم بدون تنظیم دستی و به‌صورت خودکار خاموش شود؟

ما به شما نرم‌افزار کم‌حجم و پرتابل MPowerSaver را پیشنهاد می‌کنیم که در عین سادگی و علاوه بر قابلیت خاموش کردن خودکار نمایشگر بعد از هر بار قفل، امکان زمان‌بندی برای ریستارت، هایبرنیت و خاموش شدن را دراختیار شما قرار‎ می‎دهد.

MpowerSaver

نرم‌افزار MPowerSaver کم‌حجم است و نیازی به نصب ندارد. این نرم‌افزار را می‌توانید را از این ‎لینک دانلود کنید. برنامه را اجرا و یک‌ بار برای همیشه آن را به حالت دلخواه خود تنظیم کنید.

آیکون این برنامه در نوار وظیفه قرار می‌گیرد. می‌توانید برای ادامه‌‎ی کار، پنجره‎ی اصلی برنامه را ببندید یا روی گزینه‎ی Minimize کلیک کنید تا تنها آیکون آن در نوار وظیفه ویندوز نشان داده شود.

MpowerSaver

این برنامه‌‎ی کاربردی را چگونه ارزیابی می‎‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات