اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در آستانه‌ی آغاز به کار است

سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی به‌منظور به‌روزرسانی عملکرد اتحادیه‌ها و در راستای خدمت به مصرف‌کننده به‌زودی شروع به فعالیت می‌کند.
تبلیغات

رئیس اتاق اصناف اعلام کرده است که در حال تلاش برای راه‌اندازی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی هستند.

علی فاضلی در خصوص اهمیت این موضوع گفت:

 فعالیت کسب و کارهای نوین طی دو سال گذشته مورد بحث زیادی قرار گرفته است و بر همین اساس، اتاق اصناف معاونتی را برای مدیریت این گروه تشکیل داده است.

به گفته‌ی فاضلی، قرار بر این شده است که اتحادیه مستقلی در این حوزه تشکیل شود. برای تشکیل چنین اتحادیه‌ای جلساتی تشکیل شده و در سطح اصناف و دولت، پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

فراخوان عمومی برای ثبت‌نام و تشکیل هیئت مدیره این صنف منتشر شده است و بیش از ۵۰ واحد در این خصوص اعلام آمادگی کردند. تعدادی از اصناف در خصوص تشکیل این اتحادیه ابراز نگرانی کردند؛ اما فاضلی اعلام کرده است که نمی‌توان جلوی پیشرفت کار و به‌ویژه اقداماتی را که به نفع مصرف‌کننده است، گرفت و باید برای به‌روز شدن شرایط خود اقداماتی کنیم.

اتحادیه‌ها باید در راستای ارائه خدمات نوین حرکت کنند و برای مثال آژانس‌های اینترنتی نمونه‌ای از حرکت‌ها هستند. اگر اتحادیه‌ها در این زمینه اهمال کنند، دیگران منتظر نمی‌مانند و مطابق با دنیا پیش می‌روند. فاضلی در خصوص پشتیبانی اتحادیه‌ها از این پیشرفت گفت:

 اتاق اصناف پشتیبان همه اصناف است و نباید کسب‌ و کار نوین را مورد غفلت قرار داد؛ چرا که می‌توان از این فضا برای بهبود کار بهره گرفت.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات