مایکروسافت: از ویندوز فون متنفر نیستیم؛ به همین علت روی آیفون متمرکز هستیم

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا برخی از طرفداران ویندوزفون در توییتر، علت کمبود توجه مایکروسافت به پلتفرم موبایلی خود را از یکی از مدیران ارشد این شرکت جویا شده‌اند.
تبلیغات

بر کسی پوشیده نیست که طرفداران سرسخت ویندوز فون، مایکروسافت را به علت رها کردن پلتفرم موبایلی خود و تمرکز بر اندروید و iOS مورد شماتت و سرزنش قرار می‌دهند. با این وجود، غول نرم‌افزاری دنیا، بارها در در مواقع مختلف این مسئله را رد و اعلام کرده که به سیستم‌عامل خود متعهد می‌ماند.

مایکروسافت اخیرا در آخرین بیلد اینسایدر، قابلیت‌ جفت شدن اندروید و آیفون به کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ را بدون نام بردن از ویندوز ۱۰ موبایل، ارائه داد. به همین علت این شرکت، هدف انتقاد‌های مکرری در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. اکنون جو بلفیوره، شخصی که برای سال‌ها مسئول تمام تغییرات ویندوز فون بوده، در توییتر به این انتقادها پاسخ داده است. برخی کاربران اعتراض خود را اینگونه ابراز داشته‌اند:

کاربری به نام maxgetsit@ در توییتر نوشته است:

من حقیقتا علت این تنفر بیش از حد آن‌ها از ویندوز فون را درک نمی‌کنم. این سیستم‌عامل به‌شدت خوب است، اج حرف ندارد، کانتینیوم یک قابلیت بی‌نظیر است. اندروید اما یک آشغال واقعی است.

در ادامه کاربر دیگری با نام Dan12R@ می‌گوید:

با این وجود ما عشقی از جانب شما نمی‌بینیم. زمانی که از سرویس‌ها و محصولات مایکروسافت صحبت می‌شود، احساس شهروند درجه دوم به ما دست می‌دهد.

ما عاشق ویندوز فون هستیم؛ به همین علت عاشق آیفون نیز هستیم

اما تا آنجایی که به جو بلفیوره مربوط می‌شود، ردموندی‌ها از ویندوز فون متنفر نیستند و دقیقا به همین خاطر آن‌ها در حال بهبود اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون هستند. جو بلفیوره در پاسخ به انتقادها نوشته است:

ما از ویندوز فون متنفر نیستیم! در واقع ما مشغول آوردن برخی از امکانات اختصاصی آن نظیر کورتانا و اتصال به کامپیوتر برای حجم عظیم کاربران اندرویدی و آیفونی خود هستیم.

وی در ادامه در مورد قابلیت جفت شدن آیفون به ویندوز ۱۰ گفت:

کاربران آیفون، ما منتظر یک به‌روزرسانی در اپلیکیشن اپ استور هستیم. زمانی که آماده شود، نوبت شما است. نیازی به نسخه‌ی جدید iOS نیست.

شایعه شده است که مایکروسافت واقعا در حال ایجاد یک تحول در ویندوز ۱۰ موبایل است. این شرکت دیروز در حرکتی غیرمنتظره و در حالی که اکثرا تصور می‌کردند آن‌ها این سیستم‌عامل را به حال خود رها کرده‌اند، از عرضه‌ی قابلیت‌ جدیدی برای پلتفرم موبایلی خود خبر داد. 

اما با این حال، هنوز هیچ اظهار نظر دقیقی اعلام نشده است و به ‌نظر می رسد کاسه‌ی صبر عاشقان ویندوز فون نیز به سر آمده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات