بیانیه وان پلاس در مورد علت ارسال نوتیفیکیشن همه‌پرسی به کاربران وان پلاس 5

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اخیرا برخی دارندگان گوشی‌های ساخت وان‌پلاس، نوتیفیکیشن‌های سیستمی از جانب این شرکت دریافت می‌کنند.
تبلیغات

کمپانی وان‌پلاس به مشکلی که باعث نشان دادن نوتیفیکیشن به کاربران می‌شد، رسما پاسخ داده است. وان‌پلاس اعلام کرده که دریافت بازخورد از کاربران برای این شرکت بسیار مهم است و نظر مشتریان تاثیر مهمی بر تصمیماتی که برای محصولات این کمپانی گرفته می‌شود، خواهد داشت. بنا به اعلام رسمی شرکت وان‌پلاس، ممکن است دارندگان گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ با یک نوتیفیکیشن جدید مواجه شوند که از آن‌ها درخواست می‌کند در صورت تمایل، تجربه‌ی کاربری شخصی خود از کار با جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت به اشتراک بگذارند؛ اما این امکان هم وجود دارد تا کاربران نوتیفیکیشن یاد شده را پاک کرده و هیچ بازخوردی را برای وان‌پلاس ارسال نکنند. کاربران همچنین می‌توانند در صورت تمایل، دریافت نوتفیکیشن‌های مشابه را به طور کامل غیرفعال کنند تا در آینده چنین پیام‌های برای آن‌ها ارسال نشود.

با توجه به آنچه گفته شد، احتمالا وان‌پلاس تصمیم دارد تا ایده‌ی ارسال نوتیفکیشن‌های دریافت بازخورد را در آینده نیز ادامه دهد. البته این موضوع به کاربران بستگی دارد؛ زیرا دارندگان گوشی‌های وان‌پلاس ۵ می‌توانند دریافت این نوع نوتیفیکیشن‌ها را به طور کامل لغو کنند. در هرحال حتی در شرایطی که وان‌پلاس تصمیم بگیرد در آینده نیز چنین اقدامی را انجام دهد، مسلما یک گزینه برای لغو کامل دریافت نوتیفکیشن‌های بازخورد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند تجربه‌ی شخصی کاربری خود را با دریافت نوتیفیکیشن مورد اشاره برای وان‌پلاس ارسال کرده و یا به راحتی از دریافت پیام‌های مشابه انصراف دهند.

هدف وان‌پلاس این است تا با گوش دادن به جامعه‌ی مشتریان خود، کیفیت و قابلیت‌های محصولات خود را ارتقا دهد. البته وان‌پلاس همیشه از جمله شرکت‌هایی بوده که به بازخورد کاربرانش اهمیت زیادی می‌دهد تا بدین طریق آنچه مشتریان نیاز دارند را در به‌روزرسانی‌های محصولات خود ارایه دهد و حالا به نظر می‌رسد این کمپانی تصمیم گرفته تا همچنان روند یاد شده را ادامه دهد. اگر با نوتیفیکیشن‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم آشنایی ندارید، باید اشاره کنیم که وان‌پلاس از مدتی قبل تاکنون یک سری نوتیفیکیشن به دستگاه کاربران خود ارسال می‌کند تا نظر این افراد را دریافت کند. به عنوان مثال در جدیدترین نوتیفیکیشن ارسالی این شرکت از کاربران درخواست می‌شود که با پر کردن فرم نظرسنجی، شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ امتحان کنند.

طبیعتا افرادی که هم اکنون یک وان‌پلاس ۵ در اختیار دارند، تمایل چندانی به برنده شدن یک وان‌پلاس ۵ دیگر نخواهند داشت و بنابراین اینکه این دسته از کاربران نخواهند در آینده از این نوع نوتیفیکیشن‌ها دریافت کنند کاملا قابل درک است. البته کاربران قبلا می‌توانستند با خاموش کردن نوتیفیکیشن‌ها از دریافت پیام‌های یاد شده اجتناب کنند؛ اما وان‌پلاس با انتشار بیانیه‌ای راه آسان‌تری را برای انجام این کار عرضه کرده است. بدین منظور باید به بخش تنظیمات مراجعه کنید. در ادامه بخشی از متن بیانه‌ی رسمی وان‌پلاس را درباره‌ی موضوع مورد بحث با هم می‌خوانیم:

دریافت بازخورد از جانب مشتریانمان، همیشه در تصمیماتی که در مورد محصولات گرفته می‌شود، تاثیر بسیار زیادی داشته و حالا با تکرار این چرخه‌ی دریافت بازخورد، از کاربران گوشی هوشمند وان‌پلاس ۵ درخواست کرده‌ایم تا در صورت تمایل، تجربه‌ی شخصی کاربری خود را در مورد این محصول با ما به اشتراک بگذارند. البته یک گزینه هم برای عدم دریافت نوتیفیکیشن‌های مشابه ارایه شده است. دریافت نظر کاربران به ما کمک می‌کند تا محصولات خود را بهبود دهیم و نیازهای جامعه‌ی مشتریان خود را نیز بهتر درک کنیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات