سی‌سالگی شرکت تک‌آرت؛ بهترین تیونر پورشه

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سی سال از شروع به کار یکی از معروف‌ترین تیونرهای آلمانی یعنی Techart می‌گذرد. شرکتی که خودروهای پورشه را بهینه‌سازی و قدرتمند می‌کند. حالا پس از سی سال، این شرکت با انبوهی از تجربیات کاری هم‌چنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
تبلیغات

آلمانی‌ها با کیفیت‌ترین ماشین‌های سواری دنیا را تولید می‌کنند. اما تا زمانی که این کشور به تولید محصولات چشمگیر خود ادامه دهد، همیشه کسی وجود دارد که معتقد باشد می‌تواند این محصولات را تقویت و آن‌ها را بهتر از پیش کند. تک‌آرت یکی از برترین برندها در کار تیونینگ خودرو است.

سالگرد سی‌سالگی تیونر پورشه

این شرکت در سال ۱۹۸۷ توسط توماس بهرینگر در لنبرگ، آلمان تاسیس شد تا به عنوان یک تولیدکننده مستقل شناخته شود. در سال ۲۰۰۸، خودروی TechArt GT Street RS (بر پایه Porsche 997 GT2) که توسط یورگ هاردت رانده می‌شد، سریع ترین زمان را در مسابقات Tuner Grand Prix به نمایش گذاشت و از  Porsche Cargraphic که طی سه سال متوالی برنده مسابقات بود، پیشی گرفت. این شرکت هم اکنون به عنوان بهترین تیونر اروپایی در مسابقات GP Tuner شناخته می‌شود. آخرین ساخته‌ی این شرکت، Techart GTstret R است که به‌عنوان عصاره سی سال تجربه و خلاقیت تک‌آرت، دو ماه پیش، در زومیت معرفی شد.

سالگرد سی‌سالگی تیونر پورشه

فقط یک سال پس از تاسیس، تک‌آرت به لئونبرگ نقل مکان کرد و شروع به اصلاح مدل 961 از سری 911 کرد. مسیری که این شرکت همچنان ادامه می‌دهد و نسخه‌های مختلف 911 را بهینه‌سازی می‌کند. از دهه ۱۹۹۰، تک‌آرت در حال گسترش و ساخت محصولات جدید بود. از جمله طرح‌های این تیونر، افزایش قدرت نسل 993 خودروی 911 با سوپرشارژر بود که در نتیجه به قدرت ۴۶۲ اسب‌بخار رسید.

سالگرد سی‌سالگی تیونر پورشه

مدتی بعد، تک‌آرت شروع به تقویت نسل اول Boxster کرد. با این حال، از سال ۲۰۰۱، هنگامی که تک‌آرت اولین برنامه GTstreet را برای نسل 996 خودروی 911 توربو ارائه داد؛ اولین کیت بدنه‌ی کاملا آیرودینامیکی این شرکت، معرفی شد.

سالگرد سی‌سالگی تیونر پورشه

هنگامی که مدل کاین معرفی شد، مانند باکستر و قبل از آن، تک‌آرت برای افزایش قدرت خود در بازار، شروع به تیون این SUV کرد. کاری بسیار حرفه‌ای و خلاقانه انجام شد و هنرهای این تیونر بزرگ را بیش از پیش به نمایش گذارده شد.

پورشه 911 تک آرت
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات