روژسا: حرفه‌ای‌ترین ارائه‌کننده لپ‌تاپ در ایران، تضمین بهترین قیمت خاورمیانه

پنج‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
گیک‌ها و حرفه‌ای‌ترین کاربران کامپیوتر در ایران نباید قربانی قیمت‌های غیرمنصفانه محصولات باکیفیت و ‌High-End شوند.
تبلیغات

روژسا انقلابی نوین در ارائه‌ی لپ‌تاپ‌های باکیفیت در ایران است. اهداف و خدمات روژسا چه چیزهایی است؟

نردها، گیک‌ها، برنامه‌نویسان، متخصصان و فعالان عرصه‌ی IT در کشور از خلائی که در ارائه‌ی محصولات با کیفیت و حرفه‌ای و با قیمت مناسب وجود دارد آگاهند، روژسا در جهت پر کردن این خلاء راه‌اندازی و تاسیس شده است و در حوزه‌ی کاری خودش پا در راه بزرگانی همچون NewEgg و آمازون گذاشته است تا بتواند به شیوه‌ای در خور و مناسب این اهداف را اگرچه با قدرتی محدود، متواضعانه دنبال کند و در حد توان پاسخگوی نیازهای کاربران حرفه‌ای کامپیوتر در ایران باشد.

برای اولین بار در ایران

برای اولین بار در ایران ما بسیاری از باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان را در ایران با کانفیگ‌های اصلی (مانند مدل اصلی ZenBook Pro) ارائه کردیم تا متخصصان ایرانی به محصولات باکیفیت با قیمتی منصفانه دسترسی داشته‌ باشند. در روژسا برای اولین بار در ایران لپ‌تاپ‌هایی مانند XPS 15 و Razer Blade و ThinkPad X1 Carbon و بسیاری دیگر از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولاتی که درخور یک متخصص باشند، موجود شد تا کاربران ایرانی با قیمتی منصفانه بتوانند به یک ماشین کاری باکیفیت دست یابند.

چرا روژسا؟

وضعیت ارز نابسامان است، قدرت خرید مردم غیر عادلانه و به شیوه‌ای دردناک پایین است و بازار سخت افزار ایران از لپ‌تاپ‌های بی‌کیفیت و با چند برابر قیمت واقعی پر شده است؛ این برداشت سانسورنشده‌ی ماست از وضعیت فعلی بازار سخت‌افزار در ایران و مطمئن هستیم آنچه در بالا گفته شد، نه تنها برای بسیاری قابل درک است، بلکه عمیقا آن را تجربه کرده‌اند و حتی شاید بخشی از زندگی حرفه‌ایشان نیز تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته باشد. در روژسا برای اولین بار در ایران کاربران ایرانی خواهند توانست در کنار محصولات Brand New با قیمتی بسیار بهتر نسبت به بازار، محصولات Factory Refurbished یا Factory Re-certified نیز خریداری کنند. تقریبا تمامی محصولات ارائه‌شده در روژسا مدل‌های تولیدی برای آمریکای شمالی یا اروپا هستند که متاسفانه این محصولات با مدل‌های تولید شده برای بازارهای خاورمیانه و آفریقا دارای تفاوت‌هایی کیفی هستند، جهت درک این تفاوت‌ها توجه شما را به مدلASUS ZenBook Pro UX501VW جلب می‌کنیم که اخیرا در روژسا ارائه شد و مورد استقبال کاربران حرفه‌ای ایرانی قرار گرفت. مدل خاورمیانه‌ی این محصول قبلا چند بار در ایران عرضه شده بود.

تمرکز روژسا بیشتر روی چه نوع لپ‌تاپ‌هایی است؟

محصولات باکیفیت، بادوام و حرفه‌ای. متاسفانه در چند سال اخیر با توجه به تحولات ارز و اوضاع‌ اقتصادی منطقه بازار کشور به جولانگاه محصولات بی‌کیفیت و سطح پایین بدل شده است. لیست گرفتن از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها و محصولات فروشگاه‌های بزرگ کشور گواهی است بر این مدعا. ما در روژسا هیچ وقت این کار را نخواهیم کرد. نه لپ‌تاپ‌های از رده خارج شده را وارد خواهیم کرد، نه مدل‌های بی کیفیت ارزان قیمت را که در لیست مورد علاقه فروشگاه‌های بزرگ هستند. بیشترین تلاش ما این است که امکان خرید لپ‌تاپ‌ها و محصولات حوزه‌ی فناوری اطلاعات را برای کاربران کشور با قیمتی واقعی و بسیار منصفانه فراهم کنیم. برای نمونه فروشگاه روژسا در سال 2016 این افتخار را داشت تا از لیست 10 لپ‌تاپ برتر (به انتخاب بیشتر سایت‌های پر بازدید اخبار آیتی) آن سال 7 عدد از آن لپ‌تاپ‌ها را در ایران با قیمت جهانی ارائه کند. در گذر زمان نیز سعی می‌کنیم این روند را حفظ کنیم و بهترین و باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان را با قیمتی منصفانه در ایران ارائه کنیم.

روژسا

تخفیف‌هایی ویژه برای برنامه‌نویسان، استارت‌آپ‌ها، دانشجویان و اساتید دانشگاه

مخاطبان روژسا حرفه‌ای‌ترین کاربران کامپیوتر در حوزه فناوری اطلاعات ایران هستند. برنامه‌نویسان، طراحان، سیستم ادمین‌ها، مهندسان، محققان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور، گیک‌ها، نردها و تمامی کسانی که می‌خواهند در لبه‌ی تکنولوژی در تکاپو باشند. تکنولوژی‌های به‌کار گرفته شده در طراحی تمامی سیستم‌های کاری روژسا اعم از طراحی سایت فروشگاه، الگوریتم‌های جستجوی Elastic، انبارداری، بیزنس اینتلیجنس، حسابداری و حتی کارهای گرافیکی با استفاده از فناوری‌های Open Source پیاده‌سازی شده‌اند. در روژسا همیشه برای کاربران حرفه‌ای، برنامه‌نویسان و فعالان جامعه متن‌باز تخفیف‌های ویژه وجود خواهد داشت.

کاربران گرامی می‌توانند با پیگیری وبسایت اصلی فروشگاه (دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت) و شبکه‌های اجتماعی روژسا مثل اینستاگرام و تلگرام نیز محصولات جدید، فلش‌سیل‌های میلیونی، تخفیف‌های ویژه و جشنواره‌های روژسا را پیگیری کنند.

روژسا

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات