اسپیگن تصاویر گلکسی نوت 8 را فاش کرد

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از تولیدکنندگان معروف قاب محافظ گوشی‌های هوشمند، عکس‌های جدیدی از گوشی مورد انتظار گلکسی نوت ۸ منتشر کرده است.
تبلیغات

سامسونگ هفته‌ی گذشته در اقدامی عجیب اعلام کرد کنفرانس بزرگ آنپکد (Unpakced) بعدی این شرکت در تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. اما چرا این خبر عجیب است؟ بخش موبایل سامسونگ این موضوع را تایید کرده که فروش فبلت گلکسی نوت ۸ در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد و بنابراین طرفداران این برند حالا می‌دانند که موضوع اصلی رویداد سامسونگ در ماه آینده به معرفی این گوشی هوشمند مرتبط خواهد بود. سامسونگ در حال حاضر تبلیغات بسیاری را منتشر کرده؛ اما اکنون ما می‌دانیم که این شرکت قصد دارد تا محصولی بهتر از پرچمداران سری گلکسی اس را معرفی کند.

اما شاید از خود این سوال را بپرسید که بر طبق چه اساسی انتظار می‌رود فبلت گلکسی نوت ۸ نسبت به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، دستگاه بهتری باشد؟ اگر شایعات و گزارشاتی که قبلا در مورد نوت ۸ مطرح شده، هنوز شما را در مورد بهتر بودن این گوشی قانع نکرده، بد نیست از خبری که امروز در مورد گوشی مورد بحث منتشر شده را هم مطالعه کنید.

اگرچه بحث‌ها و شایعات سردرگم‌ کننده‌ای در مورد جایگاه قرارگیری سنسور اثر انگشت گلکسی نوت ۸ وجود دارد، اما وب‌سایت بی‌جی‌آر در ماه ژوئن طراحی نهایی این فبلت را تایید کرد. اگر این جزئیات و خبرها نیز برای شما کافی نیست، باید اشاره کنیم که بی‌جی‌آر به تازگی به تصاویر جدیدی از طراحی گوشی‌ هوشمند گلکسی نوت ۸ دست یافته است. علاوه بر این وب‌سایت مورد بحث هفته‌ی گذشته نیز یکسری عکس اختصاصی از نوت ۸ منتشر کرده است.

در جدیدترین خبرهایی که در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر شده، به نظر می‌رسد این دستگاه از ظاهری شفاف و شیشه‌ای بهره خواهد برد. اگر به هر دلیلی باز هم به طراحی نهایی این گوشی اطمینان ندارید، اکنون تصاویر رندرهای جدید توسط یکی از تولیدکنندگان محبوب قاب‌های محافظ گوشی به نام اسپیگن (Spigen) منتشر شده، به نوعی حکم تیر خلاص را برای اطمینان یافتن از طراحی نهایی فبلت مورد انتظار گلکسی نوت ۸ دارد. در دو مورد از این تصاویر رندر جدید، گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ در دو مدل از قاب‌های محافظ اسپیگن دیده می‌شود. این دو عکس که در اواخر هفته‌ی قبل توسط اسلش‌لیکز منتشر شده‌اند، نمایی دیگر از طراحی به‌روزرسانی شده‌ی سامسونگ برای گوشی پرچمدار مورد اشاره را به ما نشان داد. به نظر می‌رسد که نسل بعدی گوشی سری گلکسی نوت سامسونگ به دنبال پاک کردن خاطره‌ی بد مشتریان از فبلت گلکسی نوت ۷ است. بر اساس شایعات و گزارش‌هایی که تا کنون در مورد گلکسی نوت ۸ منتشر شده، انتظار می‌رود این محصول به یک صفحه‌نمایش سوپر امولد ۶.۳ اینچی مجهز شود. علاوه بر این گفته می‌شود حافظه‌ی رم این محصول از حافظه‌ی رم گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ بیشتر خواهد بود. از دیگر مشخصات مورد انتظار برای فبلت پرچمدار جدید سامسونگ می‌توان به باتری بزرگ‌تر نسبت به باتری پرچمداران سری گلکسی اس ۸ اشاره کرد؛ البته امیدواریم این بار سامسونگ باتری این محصول را با دقت زیادی تولید کرده باشد تا مجددا با مشکل انفجار مواجه نشود. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ در طی یک رویداد مطبوعاتی و در تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور) رسما معرفی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود فروش اولیه‌ی این محصول از اوایل ماه سپتامبر در آمریکا و چند بازار دیگر آغاز شود. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید رندر فاش شده از گلکسی نوت ۸ را مشاهده کنید.

گلکسی نوت ۸
گلکسی نوت ۸

نظر شما در این مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات