گوشی گلکسی جی 7 Nxt سامسونگ با قیمت ۱۷۸ دلار معرفی شد

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت سامسونگ، به‎تازگی از نسخه ارزان‎قیمت‎تر گوشی گلکسی جی، با نام گلکسی جی 7 Nxt رونمایی کرده است که با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
تبلیغات

شعبه هند سامسونگ، به‌تازگی گوشی جدیدی را از سری گلکسی جی معرفی کرده است که گلکسی جی ۷ Nxt نامیده می‌شود. این مدل مقرون به صرفه، نسخه ارزان‎قیمت‌تری از جی ۷ محسوب می‎شود که مدتی پیش توسط سامسونگ معرفی شده است. علاوه بر گلکسی جی ۷ Nxt، سامسونگ دو مدل دیگر یعنی گلکسی جی ۷ پرو و گلکسی جی ۷ مکس را نیز از سری گلکسی جی  برای بازار هند عرضه کرده است. هم‎چنین، یک مدل از گلکسی جی ۷ با دوربین دوگانه در بازار چین عرضه خواهد شد.

با اینکه گلکسی جی ۷ Nxt به‌عنوان نسخه ارزان‌قیمت‎تر گلکسی جی ۷ وارد بازار می‌شود، شباهت چندانی به آن ندارد و شرکت سامسونگ، تنها دکمه فیزیکی هوم و دو دکمه لمسی را در پایین صفحه‌نمایش این مدل حفظ کرده است.

Galaxy J7 Nxt

این مدل به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با پنل سوپر امولد مجهز شده است و با توجه به قیمت پایین آن، نباید انتظار رزولوشن فول اچ‌دی از صفحه‎نمایش داشته باشید. گلکسی جی ۷ Nxt از یک نمایشگر اچ‌دی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل استفاده می‎کند و نسبت ابعاد صفحه‌نمایش، مانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده دیگر، ۱۶ به ۹ خواهد بود. به عبارت بهتر در این مدل، صفحه‌نمایش از طراحی کشیده برخوردار نیست.

سامسونگ، اعلام کرده است که یک چیپ‌ست هشت هسته‎ای، قدرت گلکسی جی ۷ Nxt را تأمین خواهد کرد. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد مدل این تراشه ارائه نشده است و تنها می‌دانیم که فرکانس هسته‌ها، حداکثر به ۱.۶ گیگاهرتز می‌رسد. با وجود سکوت سامسونگ در رابطه با نوع چیپ‎ست به کار گرفته‌شده در این مدل میانرده، انتظار می‌رود که تراشه مذکور از نوع اکسینوس ساخت سامسونگ باشد.

Galaxy J7 Nxt

علاوه بر پردازنده هشت هسته‎ای که برای گلکسی جی ۷ Nxt در نظر گرفته شده است، این مدل از دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. درصورتی‌که به دنبال فضای ذخیره‎سازی بیشتری باشید، میتوانید با استفاده از یک حافظه میکرو اس‌دی در اسلات تعبیه‌شده برای آن، فضای ذخیره‎سازی را تا ۲۵۶ گیگایت افزایش دهید.

گوشی تازه معرفی‌شده گلکسی جی ۷ Nxt سامسونگ، به یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که قابل دسترسی نیست. در حال حاضر، مشخص نیست که شارژدهی این باتری چگونه خواهد بود.

هنگامی‌که صحبت از یک گوشی میان‎رده به میان می‌آید، عموماً از برخی از مشخصات‎ آن صرف‌نظر می‌کنیم؛ بااین‌حال، گلکسی جی ۷ Nxt سامسونگ به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.9 مجهز شده است که بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، می‌تواند با رزولوشن فول اچ‌دی و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به فیلم‎برداری بپردازد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در حاشیه بالای نمایشگر جلب‌ توجه می‌کند.

Galaxy J7 Nxt

تمامی‌ قابلیت‌های ارتباطی را که از یک گوشی هوشمند سراغ دارید، در گلکسی جی ۷ Nxt خواهید یافت. به همین جهت، این مدل از وای‌فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند و هم‎چنین می‌توانید با استفاده از سیم‌کارت 4G از مزایای اینترنت نسل چهارم برخوردار شوید.

قیمتی که سامسونگ برای گوشی گلکسی جی ۷ Nxt در نظر گرفته، تنها ۱۱,۴۹۰ روپیه (معادل با ۱۷۸ دلار) است. هم‌چنین در صورت تمایل برای خرید این مدل، می‌توانید رنگ‌ مشکی یا طلایی آن را انتخاب کنید. فروش این مدل در وب‌سایت رسمی سامسونگ، در حال حاضر آغاز شده است؛ اما سایر خرده‌فروشان معتبر احتمالاً تا چند روز آینده نسبت به فروش گلکسی جی ۷ Nxt اقدام خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات