آشنایی با استارتاپ زودشور؛ سفارش خدمات خشکشویی آنلاین

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
زودشور یکی از استارتاپ‌های شرکت‌کننده در الکامپ امسال است که به‌صورت آنلاین خدمات خشکشویی به مشتریان ارائه می‌دهد.
تبلیغات

الکامپ ۲۳، بزرگ‌ترین رویداد آی‌سی‌تی کشور، از روز جمعه ۳۰ تیر و با شرکت ۳۳۸ استارتاپ ایرانی در بخش الکام استارز آغاز به‌ کار کرده است. سالن‌‌های ۸ و ۹ الکامپ امسال به استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا اختصاص دارند. زومیت امسال به‌منظور حمایت از استارتاپ‌ها و نهادینه کردن فرهنگ معرفی چنین شرکت‌هایی، به میان غرفه‌داران بخش استارتاپ‌ها رفته است تا شما را با نوع فعالیت‌ آن‌ها آشنا کند.

شست‌وشوی لباس و اتو کردن آن از دیرباز با حضور مستقیم مشتری برای تحویل و دریافت البسه همراه بوده است؛ اما استارتاپ زودشور این فرآیند را برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه به‌صورت آنلاین مدیریت می‌کند. طبق ادعای زودشور، خدمات خشکشویی این استارتاپ توسط معتبرترین خشکشویی‌های هر منطقه‌ ارائه می‌شود. علاوه بر وب‌سایت زودشور، امکان سفارش از طریق اپلیکیشن‌های اندروید و iOS نیز فراهم است.

زودشور

ایده‌ی اولیه زودشور، مردادماه ۱۳۹۵ به ذهن سازندگان آن رسید و یک ماه پس از آن عملیاتی شد؛ بااین‌حال شروع فعالیت زودشور از طریق وب‌سایت بوده است و پس از آن، به ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید و iOS عرضه شده‌اند. زود شور فعلا مناطق یک، سه و چهار تهران را پوشش می‌دهد و مناطق دیگر در آینده‌ به این سرویس اضافه خواهد شد. زودشور لباس‌های خشکشویی شده را ظرف ۴۸ ساعت تحویل مشتری می‌دهد؛ ولی به‌احتمال فراوان، این زمان با افزایش ظرفیت سیستم حمل‌ونقل در آینده کاهش خواهد یافت.

پس از ورود به بخش ثبت سفارش و انتخاب نوع لباس، بسته به نوع خدمات انتخابی شما مانند اطو یا شست‌وشو، هزینه‌ی آن را مشاهده خواهید کرد. زودشور علاوه بر پرداخت آنلاین، پرداخت پس از تحویل را نیز برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان در نظر گرفته است. در شرایط کنونی، زودشور کلیه خدمات مربوط به شست‌وشو و اتوی لباس‌های مردانه، زنانه، بچه‌گانه و پتو را ارائه می‌دهد. زودشور درصدد است در آینده‌ی نزدیک، خدمات شست‌وشوی مبلمان را نیز به فعالیت‌های خود اضافه کند. استارتاپ‌هایی همچون زودشور در ابتدای راه خود و نیازمند بهبودهایی از نظر پوشش و خدمات هستند. آنچه مسلم است، زودشور و استارتاپ‌های همانند آن باید فواید و مضرات مسئله‌ی فقدان رقابت را به‌خوبی بشناسند و از آن‌ها استفاده کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات