خیالتان راحت، رکودی در کار نیست ...!

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
موضوع مسکن و تأمین آن به یک مشکل تبدیل شده است و با وجود تعداد زیاد مشاوران املاک، مردم معتقدند باید ارائه خدمات در این بخش با سرعت بالاتر و روش‌های نوین و شفافیت بیشتر انجام شود.
تبلیغات

یکی از دلایل ایجاد حباب رکود، نبود شفافیت در قیمت‌ها و بازار مسکن است که به کمک فناوری‌های روز و مدرن می‌توان این عدم شفافیت را از بین برد، اگر بخواهیم از علتی دیگر برای حباب رکود نام ببریم باید از متناسب نبودن عرضه و تقاضا هم بگوییم. تحریک تقاضا مهم‌ترین راهکاری است که درباره‌ی خروج از حباب رکود عنوان می‌شود. در سال‌های گذشته شاهد بسته‌‌های مختلفی برای رونق صنایع مختلف بودیم که همگی بر تحریک تقاضا دلالت داشتند؛ به‌عنوان مثال برای خروج از رکود صنعت خودرو، طرح اقساطی توانست هدف را محقق کند. بنابراین یکی از مولفه‌‌های تحریک تقاضا، روش تسهیلات‌‌دهی است. اگر مسکن را به دو گونه‌ی لوکس و غیرلوکس تقسیم کنیم، کارشناسان معتقدند مسکن غیرلوکس که مربوط به اقشار متوسط جامعه است، رکودی ندارد؛ اما مسکن‌های لوکس با قیمت‌های بالا همچنان در بین خانه‌های خالی و رکود‌زده جایگاه ویژه‌ای دارند و باعث ایجاد حباب رکود و القای آن به بازار مسکن شده‌اند.

شفافیت در معاملات و قیمت‌ها می‌تواند این حباب را بشکند و برای رسیدن به این هدف می‌توان از فناوری‌های نوین استفاده کرد؛ مانند وب‌سایت و اپلیکیشن‌های گوشی‌ هوشمند که این روزها بین مردم بسیار متداول شده‌اند، در زمینه‌ی املاک و مسکن هم وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که می‌‌توان به‌وسیله‌ی آن‌ها مسیر معاملات بخش مسکن در کشور را تسهیل و شفاف کرد. در حال حاضر این وب‌سایت‌ها واپلیکیشن‌ها با واکاوی مطالبات مردم و اهمیت دادن به وقت و نظر آنان مخاطبان بیشتری را جذب کرده‌اند. پیشرو و رهبر این مجموعه‌ها، شرکت شابش است که توانسته خود را از طریق تولید یک محصول کاملا ملی و بومی‌شده با فرهنگ ایرانی نسبت به بقیه‌ی مجموعه‌ها متمایز کند، به گفته‌ی شهریار هژبر، مدیرعامل و بنیان‌گذار این مجموعه، سیاست شابش، قدم برداشتن در راه شفاف‌سازی بازار مسکن و املاک برای از بین بردن حباب رکود است و در پیروی از این سیاست، تیم شابش شعار اصلی خود را «خیالتان راحت، رکودی در کار نیست» انتخاب کرده است، وب‌سایت و اپلیکیشن شابش دارای امکانات فراوان و کاربردی مانند جستجوی پیشرفته و هوشمند، مشخصات و عکس تمامی آگهی‌ها، ثبت آگهی راحت و سریع، علاقه‌مندی‌ها و پنل مدیریت آگهی است، علاوه بر تمامی این امکانات باید به رابط کاربری زیبا، راحت و کاربر پسند آن هم اشاره کنیم.

شما می‌توانید محله، متراژ، قیمت نوع آگهی یا هر معیار دیگری را که نیاز دارید، بنا به اینکه آگهی رهن و اجاره می‌خواهید یا خرید، انتخاب کنید و به‌راحتی ملک مورد نظرتان را پیدا کنید یا اگر مالک هستید، فقط در چند مرحله‌ی کوتاه و آسان قادر خواهید بود خانه، آپارتمان، ویلا، مغازه، زمین، سوله، دفتر کار و مستغلات خود را در وب‌سایت و اپلیکیشن شابش آگهی کنید و آن را به‌آسانی بفروشید یا اجاره دهید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات