برنامه MP3 Cutter Ringtone Maker: برش آهنگ و ساخت زنگ موبایل - زوم اپ

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
MP3 Cutter Ringtone Maker برنامه‌ای برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید فایل‌های موسیقی را برش دهید و از آن‌ها رینگتون بسازید.
تبلیغات

اگر سری به بخش رینگتون گوشی بزنید، شاهد ده‌ها نمونه‌ی مختلف خواهید بود که به‌طور پیش‌فرض تعبیه شده‌اند تا از آن‌ها به‌عنوان زنگ گوشی استفاده کنید. اما عده‌ای وجود دارند که به دلیل نداشتن علاقه به رینگتون‌های پیش‌فرض یا تمایل به خاص بودن زنگ گوشی موبایل خود، شخصا اقدام به ساخت نمونه‌ی مورد نظر می‌کنند تا علاوه بر منحصربه‌فرد بودن، مورد علاقه‌ی آن‌ها نیز باشد. البته منظور از ساخت رینگتون، تنها جداسازی بخشی از موسیقی‌های مورد علاقه است، نه تولید آن از نقطه‌ی صفر. حتما شما هم در لیست شخصی خود ده‌ها آهنگ مورد علاقه دارید که از شنیدن آن‌ها لذت بسیاری می‌برید. به کمک اپلیکیشن‌های ساخت رینگتون می‌توانید بدون نیاز به کامپیوتر یا نرم‌افزار خاصی، بخش‌هایی از این موسیقی‌های مورد علاقه‌‌ی خود را برش دهید و از آن‌ها به‌عنوان زنگ گوشی استفاده کنید. این امر علاوه بر آنکه باعث خاص بودن رینگتون شما در بین دوستانتان خواهد شد، موسیقی مورد علاقه‌ی شما را نیز هنگام تماس صوتی پخش خواهد کرد. البته اگر بخش قابل توجهی از تماس‌های دریافتی شما کاری و عمومی است، پیشنهاد می‌کنیم از موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود برای رینگتون گوشی استفاده نکنید؛ چرا که استرس حاصل از تماس‌های کاری، باعث حساس شدن شما به موسیقی مورد نظر خواهد شد و بعد از مدتی، دیگر قادر به لذت بردن از آن نخواهید بود. 

MP3 Cutter Ringtone Maker که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های این زمینه محسوب می‌شود، اپلیکیشنی ایده‌آل برای برش آهنگ‌ها و ساخت رینگتون است که تنها ۱۳ مگابایت حجم دارد و برای اجرا به اندروید ۳ یا بالاتر نیازمند است. این اپلیکیشن که از رابط کاربری جذابی هم برخوردار است، می‌تواند فایل‌های MP3, WAV, AAC/M4A, AMR و‌... را ویرایش کند. فایل‌های ساخته‌شده امکان تنظیم مستقیم از داخل برنامه به‌عنوان Ringtone ،Notification و Alarm را دارند و می‌توانید به‌آسانی هرچه تمام‌تر فایل‌های تهیه‌شده را به‌عنوان زنگ گوشی تنظیم کنید. در بخش اصلی برنامه نیز کادری برای جستجو وجود دارد که می‌توانید با درج بخشی از نام آهنگ مورد نظر، آن را از مموری کارت خود پیدا کنید. دو ویژگی دیگر نیز در برنامه وجود دارد. ویژگی اول Fade In/Out شدن فایل بریده‌شده است که باعث می‌شود فایل‌ها، از حالت شروع و پایان ناگهانی خارج و با نرمی خاصی FadeIN و FadeOUT شوند. ویژگی دومی هم امکان تغییر حجم صدای فایل خروجی (Volume) است که می‌توانید به کمک آن، نتیجه‌ی خروجی را از لحاظ قدرت و حجم صدا ویرایش کنید. برای دانلود برنامه اندروید Mp3 Cutter می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • برش آهنگ‌ها و ساخت رینگتون
  • امکان Fade In/Out کردن آهنگ‌ها
  • امکان افزایش صدای آهنگ

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات