با سیدار مپ، نقشه کاملا ایرانی آشنا شوید

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
معرفی استارتاپ سیدار استودیو که در زمینه‌ی ارائه‌ی SDK نقشه‌ی «تماما پارسی» برای پلتفرم‌های وب و موبایل فعالیت دارد.
تبلیغات

بیست‌ و سومین دوره از نمایشگاه الکامپ، همانند دوره‌ی گذشته با میزبانی تعداد زیادی از استارتاپ‌های کشور در حال برگزاری است. در الکامپ امسال ۳۳۸ استارتاپ حضور دارند که در سالن شماره‌ی ۸ و ۹ مستقر شده‌اند و با اشتیاق بسیار در حال معرفی سرویس یا سرویس‌های خود به بازدید‌کنندگان هستند.

زومیت امسال تصمیم گرفته است با بازدید از غرفه‌های این استارتاپ‌ها، شما همراهان همیشگی را با تعدادی از این استارتاپ‌ها و نوع فعالیتشان آشنا کند. یکی از استارتاپ‌هایی که در نمایشگاه الکامپ حضور دارد؛ استارتاپ سیدار استودیو است که در حال حاضر دو سرویس سیدار مپ و کی‌کجاس را ارائه می‌دهد.

سیدار استودیو

سیدار استودیو از سرویس سیدار مپ با عنوان اولین و تنها ارائه‌کننده‌ی SDK نقشه تماما پارسی برای پلتفرم‌های وب و موبایل یاد می‌کند. این استارتاپ مهم‌ترین مزایای سرویس نقشه‌ی خود را خوانایی و زیبایی آن با نام فارسی تمام معابر، سرعت بالای بارگذاری، جزئیات دقیق و به‌روز، تبدیل نقطه‌ی جغرافیایی به آدرس، جست‌وجو در معابر، مسیریابی و برنامه‌ریزی سفر، قابلیت ذخیره‌سازی و جست‌‌وجو به‌صورت آفلاین می‌داند.

طبق اعلام استارتاپ سیدار استودیو، در حال حاضر از مهم‌ترین مشتریان سیدار مپ می‌توان به مواردی مانند اسنپ، تپ‌سی، الوپیک، دلینو، حملو و کارپینو اشاره کرد. اپلیکیشن سیدار مپ در حال حاضر برای دو پلتفرم اندروید و iOS توسعه داده شده است.

اما سرویس دیگری که سیدار استودیو ارائه می‌دهد، کی‌کجاس نام دارد. این سرویس راهنمای گردشگری و بانک اطلاعات شهری تهران محسوب می‌شود. کی‌کجاس یک سرویس مکان‌محور است و با هدف هرچه کامل‌تر شدن آن، به کاربران اجازه‌ی کپی یا تغییر در اطلاعات می‌دهد. کی‌کجاس اطلاعات شهری مورد نیاز کاربران را در قالب ۳۶۰ دسته‌ی موضوعی مختلف، مانند مراکز خرید، دفاتر پلیس+۱۰، پمپ بنزین و پارکینگ‌ها ارائه می‌دهد. سرویس کی‌کجاس بهترین مکان‌ها را گلچین و به کاربران در انتخاب مکان گردشی یا تفریحی مناسب کمک می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات