حضور سامسونگ با نمایشگرهای حرفه‌ای جدید در الکامپ ۹۶

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت سامسونگ جدیدترین نمایشگرها و مانیتورهای تجاری خود را در نمایشگاه الکامپ ۲۳ به نمایش گذاشت.
تبلیغات

بیست‌ و سومین دوره‌ی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. سامسونگ به‌عنوان یکی از شرکت‌کنندگان خارجی الکامپ که به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد آی‌سی‌تی کشور شناخته می‌شود، جدیدترین نمایشگرهای حرفه‌ای و مانیتور تجاری خود را در غرفه‌اش به نمایش گذاشته است.

سامسونگ در این دوره از نمایشگاه الکامپ، جدیدترین نمایشگرهای تجاری شامل نمایشگر ۵۵ اینچی Outdoor، ویدئو وال‌ها، جدیدترین نوع از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج (Signage)، اولین مانیتور خمیده‌ی گیمینگ جهان با زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه و در نهایت نسخه‌ی به‌روز و پیشرفته‌ای از راهکار سامانه‌ی اسمارت ساینیج MagicINFO را در معرض نمایش گذاشته است.

نمایشگرهای حرفه‌ای Outdoor

نمایشگرهای Outdoor نوعی از نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ محسوب می‌شوند که با بهره‌گیری از قابلیت‌هایی همچون استاندارد ضد آب و گردوغبار IP56، روشنایی بالا، پنل ضد تابش و کالیبراسیون پیشرفته، به انتخابی مناسب برای نمایش تبلیغات و تصاویر در فضاهای عمومی بدل شده‌اند.

نمایشگرهای اوت‌دُر سامسونگ در دسته‌ی نمایشگرهای اسمارت ساینیج‌ قرار می‌گیرند، این نمایشگرها به کمک پنل LED خود قادرند تصاویر را با طیف گسترده‌ و با شدت روشنایی ۲۵۰۰ نیت و تنوعی از رنگ‌ها نمایش دهند. صفحات نمایش اوت‌دُر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در هر زمانی از شبانه‌روز و در هر مکانی از نظر روشنایی، تصاویری چشم‌نواز و با بالاترین وضوح و کیفیت به نمایش بگذارند.

بدنه‌ی مقاوم و ضد ضربه و خش یکی دیگر از ویژگی‌های خاص مانیتور اوت‌دُر سامسونگ است. این نمایشگرها از صفحه‌ی ضد ضربه‌‌ای بهره می‌برند که با یک لایه‌ی محافظ برای حفاظت در مقابل مواد شیمیایی و رنگ پوشیده شده است. توان کارکرد در دمای منفی ۳۰ و بالای ۵۰ درجه‌ی سلسیوس یکی دیگر از قابلیت‌های خاص این نمایشگر‌ها محسوب می‌شود. سامسونگ در نمایشگاه الکامپ امسال مدل ۵۵ اینچی نمایشگرهای اوت‌دُر را به غرفه‌ی خود آورده است.

قاب‌های دیواری

نمایشگرهای ویدئو وال (Video Wall) یکی دیگر از محصولاتی هستند که سامسونگ در غرفه‌ی خود در نمایشگاه الکامپ امسال به نمایش گذاشته است، این نمایشگرها به کمک قابلیت‌ شخصی‌سازی بالای محتوا، ضخامت ۳.۵ میلی‌متری و پنلی با روشنایی ۷۰۰ نیت، دستگاهی کارآمد برای پخش انواع تصاویر و محتوای تبلیغاتی، هنری و اطلاع‌رسان به‌شمار می‌روند.

ضخامت کم و ابعاد مناسب، نمایشگرهای ویدئو وال را به قاب‌های نقاشی شبیه کرده است و این مسئله بر زیبایی دیوارهای هر کسب‌و‌کاری می‌افزاید. ضمن اینکه ویدئو وال‌ها از جمله نمایشگرهای حرفه‌ای با قابلیت نمایش محتوا در دو شکل افقی و عمودی هستند. روشنایی ۷۰۰ نیت و پنل ضد انعکاس ویدئو وال‌ها موجب شده است تا این نمایشگرها کارآیی بالایی در نمایش تصاویر شفاف و واضح از خود نشان دهند.

راهکارهای دیجیتال ساینیج

سامسونگ امسال جدیدترین نمایشگر اسمارت ساینیج (Standalone) را به الکامپ بیست‌ و سوم آورده است. این نمایشگر با بهره‌گیری از سیستم ‌عامل تایزن و پردازنده‌ای پیشرفته، کار پردازش تصویر را با قدرت بیشتری انجام می‌دهد. این نمایشگرها با برخورداری از پنلی با قابلیت کار مداوم ۲۴ و ۱۶ ساعت در شبانه‌روز و امکان به اشتراک‌گذاری و شخصی‌سازی آسان محتوا، حذف سایر هزینه‌های جانبی تبلیغاتی و در نتیجه افزیش بهره‌وری را در پی خواهند داشت.

روشنایی ۵۰۰ نیت و رزولوشن فول‌اچ‌دی به همراه نرخ کنتراست بالا، نمایشگرهای Standalone اسمارت ساینیج را در زمره‌ی دستگاه‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه برای کسب‌وکارهایی مانند خرده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌ها قرار داده است.

در کنار محصولات یادشده، مانیتور گیمینگ C27FG70 سامسونگ و نسخه‌ی جدید راهکار تجاری MagicINFO دیگر محصولات غرفه‌ی سامسونگ را در نمایشگاه الکامپ امسال تشکیل می‌دهند. MagicINFO نام راهکاری‌ است که به‌منظور کنترل و اشتراک‌‌گذاری راحت محتوا طراحی شده؛ این راهکار کاربران را قادر می‌سازد تعداد زیادی نمایشگر حرفه‌ای را به‌سادگی کنترل کنند و محتوای آن را تغییر دهند.

مانیتور گیمینگ C27FG70 دیگر مهمان سامسونگ در الکامپ بیست‌ و سوم است، این مانیتور سامسونگ اولین نمونه‌ی گیمینگ جهان به‌شمار می‌رود که با پنلی خمیده طراحی و عرضه شده است. انحنای ۱۸۰۰ میلی‌متری پنل، زمان واکنش‌پذیری فوق سریع ۱ میلی‌ثانیه‌ و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۴۴ هرتزی، همگی باعث شده‌اند مانیتور C27FG70 تجربه‌ی متمرکز و بی‌نظیری از بازی‌های کامپیوتری در اختیار کاربران قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات