برنده فستیوال جیپ 2017 در اروپا مشخص شد

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استفانو بناتو، شرکت‌کننده‌ی ایتالیایی رقابت‌ اردوی جیپ، توانست در نظرسنجی عمومی به‌عنوان بهترین «جیپر» انتخاب شود.
تبلیغات

اردوی جیپ ۲۰۱۷ در آلمان برگزار شد و شرکت‌کنندگان یا جیپرها، فرصت رقابت در مسیرهای صعب‌العبور را با خودروهای چهارچرخ محرک خود پیدا کردند. در این رقابت از مدل جدید جیپ کامپس هم استفاده شد. برای دستیابی به پیروزی در این اردو، باید جزو فعال‌ترین و سرسخت‌ترین اعضای گروه جهانی مالکین خودروی جیپ باشید و یک خودروی جیپ معمولی کافی نیست. مسلما پیکاپ رنگلر استفانو بناتو با شخصی‌سازی سنگین؛ باید یکی از بهترین خودروهای خارج‌جاده‌ای دنیا باشد.

مدل استاندارد جیپ رنگلر ۲۰۱۷، به موتور ۳.۶ لیتری V۶ مجهز است که ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. قابلیت‌های آف‌رود فوق‌العاده این خودرو، امکان رانندگی در مسیرهای بیابانی، برفی، گل‌آلود و صخره‌ای را فراهم می‌کند. رانندگان این رقابت از خودروهای شخصی‌سازی شده استفاده می‌کنند.

جیپ رانگلر استفانو بناتو

استفانو تأکید می‌کند که این خودرو از مدل استاندارد فاصله زیادی دارد؛ ولی تغییراتی که روی آن انجام داده است، جیپ رنگلر را هیجان‌انگیزتر می‌کند. چرخ‌های بزرگ این جیپ فاصله لازم از سطح زمین را ایجاد می‌کنند و برای رهایی از موانع، زمانی که خودرو در نقطه‌ای گرفتار می‌شود مؤثر هستند. آف‌رود قدرتمند استفانو به یک وینچ الکتریکی‌ با قابلیت فعالیت سنگین مجهز شده است که می‌توان از آن برای بکسل کردن خودرو در شرایط اضطراری استفاده کرد. در نهایت؛ بناتو به همراه هیولای خارج‌جاده‌ای خود با اختلاف خیلی کم، استوارت هاردینگ، شرکت‌کننده‌ی بریتانیایی را پشت سر گذاشت. جیپ رنگلر نارنجی‌رنگ و تنومند استوارت بین هواداران محبوبیت زیادی داشت؛ ولی در لحظات آخر نظرسنجی شانس پیروزی را از دست داد و مدیر اجرایی باشگاه مالکین جیپ بریتانیا، به مقام دوم دست یافت. مطمئنا استوارت با نسخه دیگری از جیپ رنگلر V6، سال آینده هم بازمی‌گردد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات