تعداد مشترکان شبکه 4G در چین به یک میلیارد نفر می‌رسد

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین آمار ارائه‌شده از مشترکان شبکه‌ی نسل چهارم در کشور چین، ۸۸۴.۵ میلیون نفر است که تا ماه دسامبر به یک میلیارد خواهد رسید.
تبلیغات

۳ اپراتور مخابراتی بزرگ چین در ماه ژوئن تعداد ۲۰.۶ میلیون مشترک جدید به شبکه‌ی 4G اضافه کرده‌اند که مجموع مشترکان این شبکه در کشور چین را به ۸۸۴.۵ میلیون نفر رسانده است.

از شروع سال جاری میلادی، شرکت‌های China Mobile, China Unicom  و China Telecom در مجموع ۱۲۳.۲ میلیون نفر مشترک جدید را به شبکه‌ی نسل چهارم خود اضافه کرده‌اند. با توجه به این آمار می‌توان گفت که ماهانه حدود ۲۰.۵ میلیون مشترک جدید به این شبکه اضافه می‌شود. در صورتی که روند جذب مشتریان جدید به همین صورت ادامه پیدا کند، تعداد آن‌ها تا پایان ماه دسامبر به رکورد یک میلیارد نفر خواهد رسید.

طبق آمار موسسه‌ی GSMA Intelligence، تعداد مشترکان جهانی شبکه‌ی نسل چهارم LTE، در ماه ژوئن به ۲.۱۵ میلیارد نفر رسیده است و پیش‌بینی می‌شود که این رقم تا پایان سال ۲۰۱۷ به ۲.۴۵ میلیارد نفر برسد. رسیدن چین به رکورد یک میلیارد مشترک، این کشور را صاحب ۴۱ درصد اتصالات 4G جهان می‌کند.

شرکت China Mobile در ماه ژوئن ۱۰.۴ میلیون مشترک جدید به شبکه‌ی خود اضافه کرده و مجموع مشترکان را به رقم ۵۹۴ میلیون نفر رسانده است. در رتبه‌ی دوم برترین اپراتورهای مخابراتی چین، شرکت China Unicom قرار دارد که در ماه جاری ۵.۴۳ میلیون مشترک جدید داشته و مجموع کاربران خود را به ۱۳۹ میلیون نفر رسانده است. رقیب بعدی China Telecom است که با اضافه کردن ۴.۷۷ میلیون مشترک جدید، به مجموع ۱۵۲ میلیون مشترک LTE رسیده است. در مجموع در پایان سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷، ۶۵ درصد از ۱.۴۷ میلیارد اتصال مخابراتی کشور چین در شبکه‌ی 4G است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات