فعالین تبلیغات در تلگرام + لیست کامل

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به پررنگ شدن نقش تلگرام در دیجیتال مارکتینگ، نگاهی به فعالین تبلیغات در تلگرام انداخته‌ایم تا بتوان با شناخت بیشتری تبلیغات در تلگرام را انجام کرد.
تبلیغات

در این مقاله نگاهی به فعالین تبلیغات در تلگرام انداخته‌ایم تا شاید با شناخت بیشتری قدم به یکی از موثرترین فضاهای تبلیغاتی کشور برداریم.

ادمین‌های تلگرام:

اولین راهکاری که به ذهن هر کسب وکار و برندی برای تبلیغات در تلگرام می‌رسد هماهنگی با کانال‌ها برای انتشار تبلیغ است؛ اما معایب همکاری با مدیران کانال تلگرامی برای تبلیغات چیست؟

  • بسیاری از ادمین‌ها به دلیل تعدد پیام جواب شما را نمی‌دهند و در نتیجه برنامه‌ریزی کمپین شما به هم می‌ریزد.
  • شما توانایی هماهنگی یک کمپین بزرگ و هماهنگ شده در ده‌ها کانال را نخواهید داشت.
  • بیش از ۱۲ مدل کیفیت متفاوت در بازدید توسط ادمین‌ها وجود دارد که به دلیل عدم تجربه و تخصص ممکن است کم کیفیت‌ترین آنان نصیب شما گردد.
  • شما صرفا انتشار تبلیغ خود را به ادمین‌ها می‌سپارید و از حق هرگونه مشاوره قبل از کمپین محروم خواهید بود.
  • شما به همه‌ی کانال‌های تلگرام و همچنین شرایط بازدهی موجود تبلیغ در کانال تلگرام آگاهی کامل ندارید.

گروه‌های گسترده تبلیغات در تلگرام:

تعداد گروه‌هایی گسترده در این روزها بسیار زیاد شده است؛ اما چه مشکلاتی می‌تواند گریبان‌گیر شما برای همکاری با گروه‌های گسترده تبلیغ در تلگرام شود؟

  • بازدید در مقیاس کم را انجام نمی‌دهند.
  • بدلیل اینکه هر کانالی با هر تعداد، جمعیت و هر کیفیتی فارغ از اینکه چقدر در طول شبانه روز تبلیغ می‌گذارند، می‌تواند در گروه‌های گسترده شرکت نماید، بنابراین کیفیت کانال آنان مورد ضمانت نیست.
  • عدم انتخاب دسته‌بندی خاص.
  • گزارش‌دهی ضعیف و غیرشفاف پس از تبلیغ: این موضوع مخصوصا برای برندهای معتبر بسیار آسیب‌زا است، چرا که گزارش‌دهی آنلاین و شفافی وجود ندارد.
  • دستی بودن هماهنگی، ارسال، ساخت سفارش و تبلیغ.

وب سایت‌های تبلیغات در تلگرام:

فضای تلگرام بواسطه‌ی میزان کاربر فراوان همه‌ی کسب وکارهای مرتبط و نامرتبط و حتی افراد تازه کار را به صرافت راه‌اندازی یک وب سایت مرتبط با تبلیغات در تلگرام انداخته است.

رشد قارچ گونه این وب سایت‌ها مطمئنا مشکلاتی همچون موارد ذیل رو به همراه دارد:

  • برخی از این وبسایت‌ها بعضا توسط اشخاص در خانه راه‌اندازی شده و شرکتی معتبر با مجوزهای رسمی اطمینان بخش نیست.
  • متاسفانه تعداد زیادی از این وب سایت‌ها دنباله رو رهبران این فضا بوده و صرفا خدمات را کپی برداری کرده و در نتیجه در مقام عمل با کیفیت کم اجرا می‌نمایند و یا سرویس‌های مسدود شده و فاقد کیفیت را ارایه می‌نمایند.
  • برخی از این وب سایت‌ها فاقد گزارش دهی شفاف و مطلوب و داشبورد حرفه‌ای و شفاف است
  • برخی از وب سایت‌های مزبور در اجرا و هماهنگی تبلیغات به صورت دستی و سنتی عمل و بواسطه تجربه کم کمپین‌های برندهای بزرگ را خراب می‌نمایند.

ادسنسور

ادسنسور با برند اولیه بازدیدفا اولین فعال تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، علی الخصوص کانال تلگرام است که کار خود را در مهرماه ۱۳۹۴ آغاز کرده است.

ادسنسور صرفا یک وب سایت انجام دهنده تبلیغات نیست، بلکه یک مشاور، مجری، بستر و کمپانی حرفه‌ای با دید فعالیت بین‌المللی و تحت حمایت بزرگترین فعالین جامعه آی‌تی کشور است.

تبلیغ شما در ادسنسور بصورت کاملا سیستماتیک و توسط هوش مصنوعی برنامه‌نویسی شده ابداع شده توسط خود ادسنسور انجام می‌پذیرد.

شما به راحتی می‌توانید از تجربه بیش از ۱۲۰۰ کمپین اجرایی در ادسنسور نهایت استفاده را برده و مشاوران ادسنسور برای بازدهی هر چه بیشتر کمپین‌های تبلیغاتی شما در شبکه‌های اجتماعی آمادگی انتقال دانش و تجربیات همکاری با برندهای بزرگ را دارند.

تبلیغات شما به صورت هدفمند و بر مبنای هدف کمپین بارگذاری می‌گردد و در نهایت شما یک داشبورد حرفه‌ای گزارش‌گیری آنلاین از وضعیت تبلیغ خود مشاهده خواهیدکرد.

ادسنسور نه تنها تبلیغات در کانال‌های تلگرام بلکه تبلیغات به روش اینفلوینسر مارکتینگ وتبلیغات در اینستاگرام را هم برای شما به همراه دارد.

ادسنسور در راستای مسئولیت‌های برند خود سامانه‌ی رایگان مدیریت شبکه‌های اجتماعی را نیز برای مشتریان خود قرارداده است.

اگر می‌خواهید از جدیدترین روش‌های پربازدید تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بهره برده و با فراغ خاطر از عدم تقلب توسط فعالان کم کیفیت، همرا ه با سایر برندهای بزرگ از تجربه موفقیت‌آمیز ادسنسور استفاده نمایید، همین الان کمپین خود را بسازید و یا با مشاوران ادسنسور در قسمت تماس با ما سایت از طریق تلفن، ایمیل، یا تلگرام مشاوره نمایید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات