اخبار منتشرشده حکایت از معرفی آیفون SE جدید در ماه آگوست دارند

شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام وب‌سایت iGenetation، اپل قصد دارد نسخه‌ی جدید آیفون SE را با کاهش قیمت و بهبود سخت‌افزار در ماه آگوست معرفی کند.
تبلیغات

طبق ادعایی که امروز صبح به نقل از یک منبع آگاه در وب‌سایت آی‌جنریشن (iGeneration) مطرح شد، اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی آیفون SE جدید طی یک رویداد در آگوست امسال است.

شرکت اپل در ادامه‌ی این رویداد احتمالا آیفون ۸ را که قرار است در اواخر ماه اکتبر در بازار عرضه شود، معرفی خواهد کرد. هرچند آیفون SE با موفقیتی که انتظار می‌رفت روبه‌رو نشد؛ ولی این تنها اخبار درز کرده درباره‌ی سرنوشت این محصول تا به امروز است.

در حال حاضر شایعات زیادی مبنی بر معرفی با تأخیر آیفون جدید امسال نسبت به سال‌های گذشته وجود دارد. طرفداران اپل انتظار دارند اپل مراسم معرفی این محصول جدید را طبق سنت سال‌های گذشته در اوایل ماه سپتامبر برگزار کند؛ حتی اگر تا عرضه‌ی گسترده‌ی آن، چند ماه فاصله وجود داشته باشد.

آی‌جنریشن همچنین می‌گوید آیفون SE جدید قرار است ارزان‌تر از مدل قبل و با قیمت پایه‌ی ۳۹۹ یورو عرضه شود. نسل فعلی این آیفون برای مدل ۳۲ گیگابایت قیمتی حدود ۴۸۹ یورو دارد (البته عموما با تخفیف به فروش می‌رسد).

در حال حاضر بسیار سخت است که ادعا‌های مطرح‌شده در این زمینه را باور کرد. این اولین‌ باری است که از نسل جدید آیفون SE خبری به بیرون درز کرده و با اینکه طبق گفته‌ی آی‌جنریشن، این اطلاعات از یک منبع آگاه «جدید» به دست آمده است؛ باز هم نمی‌توان به‌طور کامل به این ادعا اطمینان کرد.

شایعات خبر از معرفی سه آیفون جدید در امسال می‌دهند که به ترتیب صعودی قیمت، صفحه‌هایی با اندازه‌های ۴.۷، ۵.۵ و ۵.۸ اینچ خواهند داشت.

بعضی از ویژگی‌های سیستم‌عامل آی‌او‌اس نسخه‌ی ۱۱، امکان وجود آیفونی با صفحه‌ی ۴ اینچی را نقض می‌کنند. برای مثال اپل روی آیکون‌هایی در این نسخه‌ی جدید از سیستم‌ عاملش مانور داده است که در صفحه‌های کوچک جا نمی‌گیرند.

این امکان وجود دارد که خط تولید آیفون SE جدید با کمی تغییرات سخت‌افزاری و کاهش قیمت گوشی همراه باشد؛ چون اپل درصدد است بازار‌های ضعیف‌تر مانند بازار کشور هند را هدف قرار بدهد؛ هرچند اعمال تغییرات عمده‌ی سخت‌افزاری در نسخه‌ی جدید آیفون SE در این زمان کمی غیر عملی به‌ نظر می‌رسد. ممکن است آیفون SE جدید صرفا با همان سخت‌افزار قبلی اما همراه با کاهش قیمت عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات