دریفت تماشایی لامبورگینی مورسیه‌لاگو و نیسان GT-R در Battledrift 2

جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
قسمت اول از مجموعه فیلم‌های بتل‌دریفت (Battledrift) که چند ماه پیش منتشر شد سروصدای زیادی میان طرفداران دریفت به پا کرد. حالا شرکت مانستر انرژی، قسمت دوم این مجموعه را منتشر کرده است.
تبلیغات

هیجده ماه پیش، شرکت مانستر انرژی، با همکاری کن بلاک؛ اقدام به ساخت قسمت اول بتل‌دریفت کرد. در این ویدئو  خودروی Mustang RTR متعلق به وان گیتین و Lamborghini Murcielago متعلق به دایگو سایتو بود.

در حال حاضر، بتل‌دریفت‌۲ منتشر شده است و در کنار بازگشت مورسیه‌لاگوی دیفرانسیل عقب، نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی نیسان GT-R با قدرت ۱۴۰۰ اسب‌بخار، متعلق به استیو باگسی بیاجونی را هم نمایش می‌دهد. علاوه بر این، راننده سوم یعنی کیسی کری هم با ماشین مسابقه‌ای ۵۵۰ اسب‌بخاری  Pro2 Pro Lite نمایش داده می‌شود.

در حالی که اولین ویدیو از مجموعه‌ی بتل دریفت در جاده‌های کوهستانی ژاپن ساخته شد، بتل‌دریفت‌۲ در یک منطقه صنعتی در کنار اسکله فیلمبرداری شده است تا رانندگی و فیلمبرداری هیجان‌انگیزی که ما از چنین فیلم‌هایی انتظار داریم، نمایش می‌دهد.

دایگو درباره این کلیپ ویدئویی گفت:

پروژه بتل‌دریفت فوق العاده است. من هیجان‌زده هستم که مانستر انرژی به ما فرصتی دوباره داد تا قسمت دیگری از این مجموعه را بسازیم. ما اولین قسمت را در جاده‌های کوهستانی ژاپن انجام دادیم و در حال حاضر کنتراست محیط صنعتی این شرکت در اسکله واقعا عالی است. 

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات